פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בסיום שהייה בים המלח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
סניף עמישב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עד גיל 21 בו השתחררתי מהצבא לא היה ברשותי כרטיס אשראי שכן לא הרגשתי את הצורך להנפיק כרטיס. גם כשהשתחררתי דעתי נשארה כשהייתה בנוגע לכרטיס אשראי, אך עקב מחלת עור נאצלתי לנסוע לתקופה של שבועיים לים המלח לטיפול במחלה. מאחר ומדובר בסכום גדול שצריך לשלם למלון, הלכתי במיוחד לפני הנסיעה לבנק להזמין כרטיס אשראי. הסברתי לפקידה בבנק את המצב, והיא המליצה לי בחום להוציא כרטיס אשראי דיירקט! האחרונה טענה שמדובר בכרטיס מצויין, כל עוד יש לי כסף בחשבון אני יכולה 'לגהץ כמה שאני רוצה'... מה עוד שכך ניתן לפקח יותר על ההוצאות. אז ברור שהקשבתי לה, והזמנתי כרטיס דירקט. עד לפה הכל בסדר.
לפני הנסיעה לקחתי את הכרטיס ונסעתי לים המלח. בשהייה בים המלח, כל יום משמעותי ומנצלים כל רגע לטיפול במחלה. במשתמע מכך, שגם את היום האחרון אשר מיועד לצ'ק אווט, מנצלים לטיפול. ביום האחרון שלי בים המלח החלטתי לעשות צ'ק אווט מוקדם יותר, לפני הלחץ של שעת הצהריים. הגעתי לקבלה, הוצאתי את הכרטיס הדנדש! אבל הכרטיס לא עבר!!!! אחרי מספר נסיונות כושלים להשתמש בכרטיס, פקיד הקבלה הפנה אותי לשוחח עם הבנק/חברת האשראי. לא היה לי את הטלפון של בנק פועלים, בטח לא איתי בים המלח. 144 מסרו לי מספר הדורש סיסמא בתחילת השיחה (לא היתה לי סיסמא...). אז פניתי לחברת האשראי שם נאמר לי שהם רואים שהכרטיס נדחה אך הדבר אינו מאצלם והבעיה מקורה בבנק שאינו מאשר את הסכום. אני יכולה לומר לכם שהיה לי סכום נכבד בעובר ושב שכן רק השתחררתי מקבע ולא סגרתי את הכסף באותה תקופה. אחרי הרבה הרבה טלפונים, עצבים ומבוכה. הצלחתי להשיג מספר כרטיס אשראי של קרובת משפחה שבסופו של דבר איתו שילמתי על תקופה של שבועיים במלון. במקום לנצל את היום האחרון לטיפול, וסגירה נעימה של שבועיים בים המלח, הייתי עצבנית ונרגזת (בטוח לא עזר למחלה..) חזרתי מים המלח בעצבים על הבנק ומיד למחרת הלכתי לבנק בניסיון לברר מה ארע. לצערי, לא קיבלתי תשובה. בזלזול ובבדיקה לא כ"כ מקיפה, נאמר לי שהם לא מבינים מה הסיבה שהכרטיס לא עבר וניסו לברר גם עם חברת האשראי. לא מספיק שלא קיבלתי תשובה נורמלית, בשיא החוצפה הפקידה אמרה לי שהיא לא מבינה למה בכלל יש לי כרטיס דיירקט שמיועד בד"כ לצעירים, עם מצב חשבון לא מזהיר במיוחד. זה בכלל הכעיס אותי! בירור מאוחר יותר הבנתי שהכרטיס ממש לא אמין ויעיל שכן הרבה מקומות לא מכבדים אותו בכלל. דרשתי לשוחח עם מנהל אך נפנפו אותי די מהר. אבל נתנו לי פיצוי!!! מה הפיצוי? שרוך למכשיר הסלולארי!!!!!
ברור שנורא התלהבתי וכל הכעס שלי חלף באותו הרגע (כן בטח...)
הוציאו לי כרטיס אשראי רגיל ישראכרט שאמור להיות מוצלח יותר. בכל אופן נפגעתי מאוד מהיחס והשירות הגרוע! יצאתי בהרגשה של חוסר אמון מוחלט בבנק במיוחד מהעובדה שהוציאו לי כרטיס אשראי שבכלל לא מתאים לצרכים שלי. אולי הוא מתאים לצרכים של הפקידה שהמליצה לי להוציא אותו ומקבלת תמריצים על כל הזמנה של כרטיס אשראי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה