פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מיותרים בגלל אי ביצוע הגדרת מסגרת של פקידה נושא התלונה:
פלקר ארז שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' הרצל סניף 650 כתובת:
650 אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 23 לחודש פניתי לבנק הפועלים בו מתנהל חשבוני כדי לקבוע מסגרת אשראי בהתאם לחוק החדש. מסגרת האשראי שלי ניקבעה לי ל-0 הסברתי לפקידה ציונה שיש לי היתחייבויות קודמות ושאיני יכולה לבטלן, אז החליטה הפקידה הנחמדה לבוא לקראתי ואמרה שבגלל שאני לקוחה וותיקה בבנק היא תתן לי אשראי של 2000 ש"ח ובזה נסגר העניין שמחתי על שבאה ליקראתי אך חלפו 3 ימים והתחלתי לקבל מכתבים מספקיי שירות שהתשלומים שלהם לא היתקבלו ושהוראות קבע חזרו
היום {26-7-06 } "רצתי" לבנק לפקידה ציונה כדי לברר את פשר העיניין אך ציונה היית בחופש ואז ניתקלתי בתשובה ישירה ועיניינית מצד פקידה אחרת בשם יהודית שהגנה על ציונה ואמרה "כניראה שהיא לא הספיקה".
בגלל שהפקידה ציונה לא הספיקה לקבועה לי מסגרת אשר סיכמנו עליה אני נאלצת לשלם הון תועפות על החזריי הוראות קבע וריביות ועוגמת נפש{כן בישבילי זה הון תועפות}
אני רוצה לציין שאני אישה חולה וכל החיים שלי מתנהלים סביב הבית בלבד ואינני יכולה לעבוד ונאלצת לחיות על כספי ביטוח לאומי ואינני חייה חיי מותרות
ואינני מוכנה לשלם כספים מיותרים לא לבנק ולא לספקים בגלל עצלנות או תיסכול של פקידה זו או אחרת
אבקש לטפל בעינייני בהקדם האפשרי .
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לסדר את כל התיסבוכת שהפקידה הממורמרת ציונה יצרה וש פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה