פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות, זלזול וחוצפה שלא תאמן- מס' תלונה 13861 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/10/06 שלחתי כאן באתר תלונה בהמשך למכתבי לבנק הפועלים בנוגע ליחס מזלזל ומשפיל בסניף שכ' התקווה ביום 1/9/06, ראה תלונתי באתר מס' 13861 ומכתבי למנכ"ל הבנק מיום 3/9/06. ביום שני 16/10/06 התקשרה אליי זמירה עובדת במח' פניות הציבור של הבנק ואמרה שהיא מטפלת בי אישית ו-"כבר שולחת לך תשובה", כדבריה. מאז ועד עכשיו לא הגיעה שום תשובה מהבנק הכי גדול במדינה אבל הכי קטן ביחס ושרות לאנשים!!!
אציין כי מאז הארוע עצמו שהתרחש בסניף ביום 1/9/06, חלפו כבר חודשיים שלמים, והבנק עודנו שותק!
אני ד ו ר ש התייחסות לעניין תוך שלושה ימים, שאם לא כן, אפנה לעורך דין להגשת תביעת נזיקין ולשון הרע נגד בנק הפועלים. אני מוכן להתמודד עם צבא היועצים המשפטיים שלהם ועם כל הרושם, היהירות והחשיבות העצמית המנופחת של הנהלת הבנק ועובדיו!
כפי שהודעתי לכם במכתבי הראשון ובאתר זה, יש בכוונתי לשקול הגשת תלונה במשטרה כנגד פקידת הסניף, מנהל המחלקה ומנהל הסניף, בגין הוצאת לשון הרע והלבנת פניי ברבים. כל יום שעובר ללא התייחסותכם, מקרב אותי לצעד זה!
עלבון סוג הנזק :
התנצלות, פיצוי והסרת שמי מרשימות המוקצים והפסולים פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה