פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול הולם במשכנתא עוגמת נופש והטרדה של בעלי משכנתא נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
יחידת בקרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד 20.11.06
נציג תלונות הציבור
בנק משכן –פועלים משכנתאות


מכתבי האחרון נשלח אליכם לפני יותר מחודש .מאז ועד היום לא זכיתי לאף תגובה לא כתב לא בע"פ טלפון או כל דרך אחרת כולל לא אישור על כך שהמכתב התקבל למרות שהמכתב נמסר אישית ביד לנציגת משכן בסניף נורדאו נתניה.
מאז ועד הין זכיתי לקבל מכתבים נוספים מיחידת הבקרה כולל מכתבים לערבים של המשכנתא שגרם לי ולהם אי עימות ועגמת נפש רבה ביותר ובלתי נסבלת מיותר לציין שתוכן המכתבים דיברו כביכול על עובדות ודברים שלא היו ולא נבראו בנוסף לעובדה שאפילו שם של האדם השולח.חותם לא קיים. לפני 10 ימים שוחחתי באופן אישי עם נציגת סוכנות הביטוח- טלפון 039120620 בשם טלי- שעשתה בדיקה והודיעה לי אישית שאכן חלה טעות וכל הטפסים אשר נתבקשתי להציג הוצגו עד תום(כולל הטופס המקורי של בעלות על הנכס),אין עוד דרישות ממני ושהיא מתנצלת ותבדוק לי איך קרה הדבר.לא רק שלא קיבלתי טלפון אלא במקום זאת אני מקבל העתק של מכתב מעליב זה.
מכתב נשלח אלינו ב29.10.06 המאשר שהתקבלה הבטוחה להלוואה ע"ש שלמה ודינה למפרט(התחיבות לרישום משכנתא מחברת מליבו ישראל בע"מ).אף עצוב הוא שמכתב אחרון זה נשלח לכתובת הישנה ברחוב מנחם בגין 9 נתניה למרות שמכתבים קודמים כבר נשלחו מאותו מקור לדירה החדשה שבה אנו כבר נמצאים יותר מ-6 חודשים!!!!
אני מבקש ליידע אתכם שבכוונתי לנקוט בכל האמצעים העומדים ברשותי כנגד הפגיעה בשמי,עוגמת הנפש שנגרמה לי הטרדות חוזרות ונשנות כולל של ערבים.
אם עד סוף חודש זה לא אקבל תגובה לא תיוותר אופציה נוספת אלא להוציא את כל החשבונות של משפחתי והמשפחות שלי מבנק הפועלים ולפעול לביטול יתרת המשכנתא שלי.
במקביל אני בהחלט אפעיל את כל קשרי עם נציגי התקשורת (ויש לי כאלה)ע"מ לפרסם את כל השתלשלות העניינים ,הטיפול המעליב ,פוגע ועוגמת הנפש שגרמתם לי.


שלמה למפרט




























לכבוד 15.10.06
נציג תלונות הציבור
בנק משכן –פועלים משכנתאות


לפני כ-8 חודשים לאחר רכישת דירה התחלנו בפעולות של גרירת משכנתא (ללא בקשה כלשהי לתוספת הלואה). למרות שפקידת בנה"פ סניף קרית נורדאו(בשם דלפין ) עשתה את כל שביכולתה אנו עברנו תלאות אינסופיות ובזבוז נוראי של ימי עבודה מיותרים שנבעו מעיכובים אין ספור של מרכז משכן./בנה"פ בהחזרת טפסים .השיא היה כשמר ארה יצין(שהיה האיש האחראי במרכז על נושא גרירות משכנתאות) יצא לחופשה של כ2-3 שבועות במהלך רבעון 1 של השנה ובכל הזמן הזה הטפסים והאישורים שלנו לא זכו כלל לטיפול.
לאחר שפקידת הבנק ראתה שיש כבר איחור של מעל חודש (!!!) נאלצנו לנקוט בפעולות נוספות ולעשות שינוי בבקשת טפסים חדשים מחברת הבניה ואישורי נכס חדשים.הדבר גרר לעיכוב ביכולת שלנו לקבל הכסף מהקונים של הדירה שלנו שכן הטפסים של שחרור המשכנתא התעכבו במרכז בנה"פ בגלל שכשהאחראי יוצא לחופש והבנק לא מוטרד מהנזק ללקוחותיו!!! גם אני ואשתי בזבזנו לשווא יותר מ3 ימי עבודה כל אחד כולל הפסדי ריביות ושערי דולר בשל כך.
אם כל זאת לא היה מספיק לאחר שהבאנו לסניף הבנק העתק אישור נכס קיבלנו מכתב ממרכז הבקרה-מעקבים של הבנק מתאריך 28.9.06 (ללא תחימת שם של הכותב) שבשל העובדה שהטופס שהועבר הינו צילום ולא מקור הם מבקשים מאיתנו לשלוח להם המקור ומודיעים לנו שעבור המכתב ששלחו לנו וכל עותק נוסף נחויב 1 שקל ושלושים אגורות!!!!!!! לא יאומן .

אני לקוח בנה"פ מלפני 1977 וחושב שהתנהגות זו הינה בושה מעליבה ומחפירה.בגלל הטיפול הלקוי לחלוטין של משכן/בנה"פ אנו עברנו עוגמות נפש רבות ואיבוד ימי עבודה רבים.לא רק שלא קיבלנו עדיין התנצלות ופיצוי על כך אנו עכשיו מקבלים מכתב מאין זה !!!! כל מילה נוספת מיותרת !!!!

אני מצפה לתיקון העוול שנגרם לנו עד תום ואשקול את כל האופציות העומדות בפני ע"מ שכך הדבר ייעשה.

שלמה למפרט
רחוב מוטה גור 7 דירה 60
נתניה

0523572020
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה