בירוקרטיה ואטימות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 14 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
642 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום 15 לחודש יורד מהחשבון חיוב ישראכרט, מדי חודש אני מפקידה בח-ן סכום שיכסה את ההורדה. הגעתי לסניף אחר הצהריים ללא ארנק להפקדה בתיבת השירות, ביררתי עם הפקיד והוא טען שההפקדה בתיבת השירות תופיע רק מחר בח-ן. רציתי שההפקדה תהייה מיידית, כדי שלא אהיה ביתרת חובה. אחרי שחיכיתי כ-30 דקות בתור, הגעתי לעמדה ממנה רואים את האשנבים, שם כתוב שללא תעודת זהות, לא ניתן לבצע פעולות, חיכיתי בכל זאת עוד דקות ארוכות, כי בכל בנק אחר מקבלים הפקדה לח-ן, ולא נראה לי הגיוני לסרב להפקדה של לקוח, ולא משנה מי הוא... מה ההבדל בין הפקדה זו לבין הפקדה בתיבת השירות, שם לא מזדהה המפקיד? ניתקלתי בפקיד אטום, במנהלת אטומה לא פחות ובאנשים "ישרים" הפועלים על פי "הנהלים", הלא ברורים ולא מובנים, התוצאה - אני מתכוונת לסגור את חשבוני בסניף!
|
הסבר על הבירוקרטיה הטיפשית והאטומה הזאת! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|