פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בירוקרטיה ואטימות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
642 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 15 לחודש יורד מהחשבון חיוב ישראכרט, מדי חודש אני מפקידה בח-ן סכום שיכסה את ההורדה. הגעתי לסניף אחר הצהריים ללא ארנק להפקדה בתיבת השירות, ביררתי עם הפקיד והוא טען שההפקדה בתיבת השירות תופיע רק מחר בח-ן. רציתי שההפקדה תהייה מיידית, כדי שלא אהיה ביתרת חובה. אחרי שחיכיתי כ-30 דקות בתור, הגעתי לעמדה ממנה רואים את האשנבים, שם כתוב שללא תעודת זהות, לא ניתן לבצע פעולות, חיכיתי בכל זאת עוד דקות ארוכות, כי בכל בנק אחר מקבלים הפקדה לח-ן, ולא נראה לי הגיוני לסרב להפקדה של לקוח, ולא משנה מי הוא... מה ההבדל בין הפקדה זו לבין הפקדה בתיבת השירות, שם לא מזדהה המפקיד? ניתקלתי בפקיד אטום, במנהלת אטומה לא פחות ובאנשים "ישרים" הפועלים על פי "הנהלים", הלא ברורים ולא מובנים, התוצאה - אני מתכוונת לסגור את חשבוני בסניף!
הסבר על הבירוקרטיה הטיפשית והאטומה הזאת! פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה