פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה, קבלה וחיוב כרטיס אשראי ללא בקשת וידיעת הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
כיכר דיזינגוף, ת"א כתובת:
הכיכר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנוכי לקוחה של סניף הכיכר מזה 10 שנים, לפני כשנה וחצי בוטלו לי ע"י הסניף 2 כרטיסי האשראי שברשותי, בהודעה טלפונית בלבד (ללא שום התראה). כשבוע לאחר מכן התקשרה אליי פקידה שאינה מוכרת לי, אך הציגה את עצמה מסניף הכיכר והודיעה לי כי "כרטיס האשראי שלי הגיע ואני מוזמנת לאסוף אותו", הופתעתי מכיוון שלא הזמנתי כרטיס וביטול הכרטיסים שהיו לי נעשה מלפני שבוע (עקב חריגה בחשבון), הבעתי כל זאת בפניה והערתי כי מדובר בבאלאגן וחוסר רגישות מצידם, הפקידה אמרה שתבדוק ותחזור אליי.
עוד באותו יום הפקידה חזרה ועידכנה אותי כי מדובר בטעות ועימה הסליחה.
לפני כשלושה שבועות ניגשתי לסניף עלמנת למשוך כסף והפקידה שאלה אותי מדוע אינני מושכת בכרטיס אשראי, תוך כדי שהיא מפנה אותי לכרטיס שברשותי.
נדהמתי וטענתי שאין ברשותי כרטיס מאז בוטלו לי הכרטיסים לפני כשנתיים ולראייה אין פעולות בכרטיסי אשראי (כולל משיכת מזומן) לאורך כל התקופה. הפקידה אמרה שרשום בפניה כי הזמנתי כרטיס וגם לקחתי אותו, כששאלתי האם גם חוייבתי בגינו, לא יכלה היתה לענות לי והפנתה אותי לפקידה של בנקאות אישית. אותה פקידה חזרה ואישרה את דבריה של הטלרית וכשניסיתי להסביר שלא היה כדבר הזה אמרה ודרשתי מסמכים חתומים המעידים על הזמנה שלי לכרטיס, חתימה כי אספתי אותו ופירוט חיובי בנק מאותה תקופה, עלמנת לשלול חיוב בגין כרטיס שלא ברשותי. נאמר לי כי מסמכים שכאלו ניתן להוציא אך ורק מן הארכיון, פעולה שיכולה לקחת עד שבועיים. כעבור שבועיים משלא שמעתי מהסניף יצרתי קשר דרך פועלים בטלפון, שמקבלים את הפנייה ונותנים לו"ז לחזרה, נאלתי להשאיר עוד 2 הודעות שכאלו, עד שחזרו אליי.
אין ברשותי עדיין את כל המסמכים (לא מוצאים עדיין את המסמכים המעידים על הזמנת כרטיס וחתימה כי לקחתי את הכרטיס) ונאמר לי שברשותם תדפיסים (שעדיין לא נשלחו אליי) המעידים כי לא חוייבתי עבור הכרטיס.
אני בספק אם אקבל אי פעם את כל המסמכים הרלוונטיים, בסניף טוענים לטעות אנוש ומתנצלים. ההתנצלות שלהם ודרך הטיפול לא משכנעים אותי באמיתותה.
עלבון וביזבוז זמן סוג הנזק :
להמציא את כל המסמכים ש"אושרו" כביכול על ידי ו"חוזר" עידכון להנהלת בנק הפועלים. פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה