|
|
|
|
|
|
חוסר מתו אפשרות לשימוש בנוחיות בבנק ושליחת לקוח מחוץ לבנק לחפש מקום אחרd |
נושא התלונה: |
יום שני 08 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
752 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום לכם
היום 08/01/06 הגעתי לבנק שלי זה שנים לסידורים ופגישות
כשביקשתי מאחת הפקידות (רותי טקין) שתאמר לי היכן השרותים מפני שרציתי להתפנות.
להפתעתי, לאכזבתי, אמרה לי הפקידה בקול רם ובהתנשאות כי אומנם יש כאן בבנק שרותים, אך אתה לא יכול להשתמש מפני שהם אך ורק לעובדי הבנק!!!!!
אז מה לעשות שאלתי?
אמרה לי תצא מהבנק תלך ימינה... שמאלה... ושם תמצא שרותים!!
נעלבתי מאוד מהזילזול וההתנשאות של הפקידה והלכתי לי לחפש את השרותים מחוץ לבנק.
אני מאוד כועס ואין בכוונתי לעבור לסדר היום על כך.
שאלתי היא:
1. האם יש חובה לבנק כמקום המשרת את הציבור להתקין תא שרותים ללקוחות? אם יש תקנה או חוק מבקש לקבל הכוונה למציאת החוק.
2.למי לפנות?
אזרח כועס ונעלב.
שלמה ביתן - שוהם
054-7617447
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות ופיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|