פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מסגרת אשראי וגרירת סגירת חשבון נושא התלונה:
Palei Polina שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן-יהודה, תל-אביב כתובת:
674 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עד לפני שבועיים הייתי לקוחה של בנק הפועלים במשך כמעט 10 שנים ובכל התקופה לא היו חריגות אשראי בחשבון שלי. לפני כשלושה חודשים נוצר בחשבון מינוס עקב תשלום פיצויים לחברת השכרה בחו"ל, מינוס שחברת הביטוח שלי בארץ הייתה אמורה לכסות אותו, אבל העניין נגרר עקב טיפול לקוי של החברה, אז נאלצתי לכסות את המינוס מכספי שלי ואכן כיסיתי אותו עד למסגרת האשראי שהייתה מינוס 2000 ₪, אבל בבנק הפועלים חשבו שזה לא מספיק ואיימו בהוצאה לפעול וזאת למרות שחזרתי למסגרת האשראי וגם שזאת הייתה החריגה הראשונה שלי. ניסיתי לדבר עם הפקידות בסניף שלי, סניף 674, ברח' בן יהודה, בתל-אביב, אבל נתקלתי ביחס עוין ומזלזל: "לא מעניין אותנו כלום, הייתה לך חריגה ממסגרת האשראי ואומנם כיסית אותה, אבל ביטלנו לך את המסגרת ואם לא תסגרי את הפער, מחר יבואו אלייך מהוצאה לפעול ותצטרכי לשלם גם הוצאות בית משפט". הייתי מזועזעת מהיחס המשפיל הזה והחלטתי שאני רוצה לסגור את החשבון. בערך ב-17.09.07 ניגשתי לסניף הקרוב לביתי ומלאתי טפסים לסגירת חשבון וביקשתי להעביר את היתרה שתישאר לחשבון שלי אימי. לאחר שהכסף לא הועבר במשך חודש, שוב נאלצתי לגשת לסניף הקרוב לביתי כי בפועלים ישר אמרו לי שהם לא יכולים לבדוק שום דבר וגם לעשות שום דבר. הפקידה בסניף אמרה לי שהחשבון עדיין לא סגור, אבל גם היא לא יכולה לעשות דבר כי החשבון מתנהל בסניף אחר. אז ביקשתי ממנה לקשר אותי עם הסניף. הפקידה שם, שוב על גבול הצעקות, אמרה לי שהחשבון לא נסגר כי הם חיכו לריביות והצמדות של תחילת החודש וזה למרות שביקשתי לסגור את החשבון באמצע חודש שעבר וכשדיברתי איתה התאריך היה כבר 11.10.07. שאלתי אותה אם היא מודעת שהיום כבר 11 לחודש? אז היא קצת השתהה, אמרה שכן והבטיחה לסגור סוף סוף את החשבון.
האם בבנק הפועלים חושבים שביטול מסגרת בעקבות חריגה ראשונה זאת שיטת תגמול טובה ללקוחות נאמנים? האם זה יאה לבנק כה גדול לנסות ולסחוט מלקוח עוד כמה שקלים בגרירת סגירת החשבון?
אני דורשת פיצוי מהבנק בעקבות עוגמת הנפש, העלבון והזמן היקר שאיבדתי.

בכבוד רב,
פולינה פאליי
עוגמת נפש, עלבון, כספי סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה