פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא אנושי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מלוה כספים לאנשים מאזורי ללא ריבית. הסניף החליט שהפעילות אינה חוקית וזקוקה לאישור של נותן שירותי מטבע. יתכן שהם צודקים, (פניתי ליחידה לפניות הציבור של בנק ישראל ונאמר לי שאין צורך באישור מיוחד).
הסניף הודיע לי שעלי לסגור את חשבוני בתוך שלושים יום ושמסגרת האשראי תתבטל בתוך שבועיים. כרטיסי האשראי שלי בוטלו ללא התראה כלל. ניסיתי להתקשר עם הסניף אך ללא הצלחה.
הפנתי תלונה למרכז לפניות הציבור של בנק הפועלים על היחס לא הוגן מצד הסניף - לבטל לי כרטיסי אשראי ללא התראה ועל כך שהסניף אינני טורח להסביר לי את כוונתו המדוייקת. הם הבטיחו שיבדקו את הענין בתוך שלושים עד ארבעים יום - כלומר אחרי התאריך שבו נתבקשתי לסגור את החשבון, אחרי שכבר בוטלה מסגרת האשראי והרבה אחרי שבוטלו כרטיסי האשראי. למזלי כל עניין ההלוואות נעשה ללא ריבית ואינני מתפרנס מכך אבל נגרם לי נזק תדמיתי חריף. קרן ההלוואות שברשותי מבוססת על הפקדות של אנשים טובים. אנשים חוששים להפקיד בידי כספים כי הם חושבים שאם הבנק סגר לי את האשראי סימן שיש שאני עוסק בדברים פלילים וכדו'.
נזק תדמיתי סוג הנזק :
זירוז הליכים מצד המרכז לפניות הציבור של בנק הפועלים פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה