פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע !!! נושא התלונה:
תירם אפרת שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
פרדס חנה,חדרה ,פועלים ישיר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני לציין לשלילה את השירות הגרוע אותו קבלתי בפועלים בטלפון בכלל וסניפי חדרה ופרדס חנה בפרט ,את חוסר התאום בין פועלים בטלפון לסניפיו השונים ולכן נשאלת השאלה לשם מה האשליה המטופשת של בנקאות ישירה ??ראשית , פעולה פשוטה של הזמנת כרטיס אשראי חדש בעקבות אחד שנשחק התגלתה כפעולה מסורבלת שגרמה לי לעוגמת נפש מיותרת בעקבות טעות של נציגת שירות טלפונית שסוכם עימה ,במפורש ,שכרטיס האשראי ימתין בסניף חדרה הקרוב לביתי ולתדהמתי כשהגעתי לסניף הכרטיס היה בסניף פרדס חנה וזאת לאחר המתנה מיותרת בסניף חדרה של 40 דקות ומחזה סוריאלסטי בסניף שבו המוניטור של ההמתנה בתור במקום ללכת קדימה הוא הולך אחורה ,מתור מספר 100 הוא הופך ל94 מזעזע !!! זאת ועוד, בסיכום מול נציגת שירות טלפוני שקישרה אותי עם סניף פרדס חנה ,עם נציגה בשם לאה ,זאת בעקבות מכתב שקיבלתי בו מצויין כי מסגרת האשראי שלי מבוטלת ,הגברת לאה שמסרה לי כי אין לי מה לדאוג ומסגרת האשראי שלי תתחדש באופן אוטומטי ב 1.1.08 , וזה בתאריך 11.12.07 בשעה 9:00, היום ה 3.1.08 כשפניתי לברר דבר שבשגרה הסתבר כי אין לי מסגרת אשראי ואין ביכולתה של נציגת השירות ואף של הנציגה הבכירה לעשות דבר עד יום א .ולכן אני חושבת שבשבועיים ימים להתקל בשירות גרוע לא מקצועי ומזלזל זה די והותר ומעבר יכולתי כלקוחה המצפה לתודעת שירות מינימלית להיתקל בשירות מהסוג הנ"ל .
עוגמת נפש,זלזול סוג הנזק :
עידכון מיידי של מסגרת האשראי ופיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז זמני היקר פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה