פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן של כרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
סניף שמואל הנציב 28 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 19/10/2008 נגנב לאימי (לריסה) כרטיס אשראי. מייד לאחר הגניבה נמסרה הודעה על כך לחברת כרטיסי האשראי של ישראכרט. הכרטיס בוטל ובמוקומו הוזמן כרטיס חדש.
בתאריך 27/10/2008 אימי באה לקבל את כרטיס האשראי החדש מסניף שמואל הנציב 28 בנתניה , אך הפקידה סירבה לתת את הכרטיס לאימי בטענה שאימי עיוורת , ולכן אין לה זכות להשתמש באשראי. תוך כדי הפקידה עירבה גם את סגן מנהל הסניף (חיים טבשין) שתחילה הציע לתת לאימי את כרטיס האשראי בתנאי שלא תוכל לבצע עיסקאות עם תשלומים, אך לאחר קבלת הסכמת אימי להצעה זו , חזור בו וטען שיש חוק בישראל האוסר לעיוור להחזיק כרטיס אשראי כיוון שאין הוא רואה על איזה עסקאות הוא חותם, כמו כן טען הסגן שהוא מתכוון לבטל לאימי את הבנקט ופנקס הצ'קים.
חשוב לציין שאימי היא לקוחה ותיקה של הבנק שהחזיקה שנים כרטיס אשראי, מועלם לא היו לה בעיות עם החשבון והכרטיסים, וזוהי הפעם הראשונה שהיא מדווחת על גניבת כרטיס אשראי. בנוסף רבים ממכריה שגם כן עיוורים מחזיקים בכרטיס אשראי ללא שום בעיה מצד הבנק. כמו כן התחייבה אימי לבצע את כל העיסקאות בליווי ביתה ובעלה.
שאלתי היא האם אכן קיים חוק בישראל האוסר על בנאדם עיוור להחזיק בכרטיס אשראי? אם לא האם מותר לסגן מנהל לבגיע להחלטה כזו? ומה ניתן לעשות בנידון?
תודה מראש

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה