פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ללקוחת הסניף ופגיעה בכבודה נושא התלונה:
בטיטו תקוה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אילת חולון כתובת:
סניף נאות רחל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הגעתי לסניף עם העובדת שלי מחבר העמים שאני מלוה אותה מיום בואה לישראל נעשו לה מספר פעולות בחשבון שלא היו מובנות לה ישבנו עם פיקדה בשירות אישי בבקשת הסבר הפקידה שאנני יודעת את שמה דיברה בצורה מאוד לא מנומסת לעובדת שלי היא אמרה לה אני יודעת שאת לא מטומטמת ואת עושה את עצמך לא מבינה אני לא מוכנה לענות לך על אף שאלה בנוכחות המעסיקה שלך למרות בקשתה של העובדת שלי ששמה ברדסקי אירינה שאני אהיה נוכחת בשיחה ויעזור לה כי היא לא מבינה נענתה בשלילה ואז היגיע המנהלת ואמרה לה שאנחנו מפריעות ולא ינתן שום שירות עד שאני לא אלך משם היחס לעובדת שלי היה משפיל לפי ידעתי יכולתי להיות נוכחת זו זעותה של אירינה להביא איתה לבנק את מי שהיא רוצה אם היא לא מבינה אני לא ביצעתי שום פעולה בחשבון בסך הכול רצינו להבין אילו פעולות בוצעו לאחרונה בחשבונה למרות שהוסבר לה אפילו בשפתה ברוסית שבוע קודם היא לא הבינה וביקשה את עזרתי ללוות אותה לבנק גורשתי בבושת פנים ואירינה נפגעה מאוד שמה של המנהלת הוא בוחבוט עלי לציין שאני לקוחה של למעלה מ 20 שנה בסניף השקמה ולעולם לא נתקלתי ביחס משפיל שכזה אנא טיפולכם ותשובתם לנושא בתודה מראש בטיטו תקוה
עלבון סוג הנזק :
התנצלות המנהלת פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה