פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מתן שירות מנציגי הסניף נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בת ים כתובת:
אנה פרנק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך נובמבר פניתי לסניף בנק הפועלים בבת ים,ע"מ לדעת מהי הפרוצדורה הנדרשת כדי לסגור חשבון,מאותו יום השארתי מס' הודעות דרך המוקד שלהם וכלל לא נעניתי,הטרחתי את עצמי והגעתי לסניף(שעתיים נסיעה)ממקום מגורי,אבל לבנק הפועלים לא היו מחשבים,מאחר והמחשבים קרסו,התקשרתי למחרת שוחחתי עם מי שהציגה עצמה "כסגנית" מנהל הסניף -רחל וביקשתי לסלק את ההלוואה בשחבוני ע"י ביצוע טלפוני ולא להטריח אותי להגיע שנית,רחל אמרה שתבצע את הפועלה תוך יממה ובנוסף תחזור אליי בנוגע לשאלתי לגבי תוכנית חיסכון הקיימת בחשבון,כעבור שבוע כשראיתי ששום פעולה לסילוק ההלוואה לא בוצעה ושלא חזרו אליי יצרתי קשר עם רחל שאמרה שפשוט שכחה לסלק את ההלוואה ולחזור אליי.וגם טרחה לטרוק לי את הטלפון כי הנימה הכועסת שלי צרמה לה.ביקשתי לשוחח עם מוטי עמר מנהל הסניף,שלאחר תחנונוים חזר אליי,והודיע שכבר מסלק את ההלוואה גם לו לקוח שבוע לעשות זאת.
בנוסף לזה תוכנית חסכון שאותה ביקשתי לתקופה ארוכה עם שינויים כל חצי שנה.פתאום טרחו לומר לי כי שנתיים ראשונות לא ניתן לגעת בה אע"פ שידעתי לציין בדיוק מה שם הפקידה והתאריך שממנה ביקשתי תוכנית שאוכל לפתוח כל חצי שנה.
מנהלי בנק הפועלים שוכחים כניראה שמדובר בכסף של אנשים ולא בטוטו,היחס מזלזל,והמענה קטסטרופלי.גם אם לקוח ביקש לעבור סניף השירות הוא מעל הכל,מעניין ש15שנה החשבון שלי בפולוס ועם חסכון משמעותי.ועד שהיזדקקתי למענה זה מה שאני מקבלת.
אודה לך תגובה.
חני
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
בנק הפועלים שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו את פנייתך שתועבר עלידנו לבדיקה יסודית

ומענה בכתב ישלח אליך
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה