פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנהל סניף שעושה כרצונו,נקמנות אישית וגרימת נזק ללקוח נושא התלונה:
לביא גל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חיים עוזר כתובת:
761 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מנסה למצוא מילים לתאר את מה שמתרחש בכל התפקוד ש מנהל הסניף ואני רואה עצמי כמי שמכיר את הסניף 17 שנים ומעולם לא נתקלתי במנהל בעל מידות נמוכות כל-כך ובנקמנות אישית מיותרת שאין לה מקום בגוף כלכלי שעובד לפי חוקים מסוימים ועם אינטרסים כלכליים ברורים,מה הטעם בגוף שמטפל בפניות הציבור שאין ביכולתו לשנות עיוותים מחרידים בסניף שפוגעים בלקוח הקטן/גדול ומסבים נזק חמור מאוד לתדמיתו של הבנק,לתחושתו של בעל המשפחה שסך הכול רצה להתנהל בצורה לגיטימית מול בנק הפועלים,לא ייתכן כי מנהל בנק ירדוף איש קטן עם כזו שנאה,לא יכול להיות שלפני שאני משוחח עם פקידה מקצועית היא מוזמנת לחדרו של מנהל הבנק ומקבלת מימנו הוראות ברורות איך לדכא אותי ואיך להוציא לי את המיץ ללא רחם וללא הבחנה כי הוא מגיע למקומות לא להם הוא שייך והמידה כל-כך נמוכה באישיותו כנראה מביאה אותו לשם,איני אמור להתעסק עם אנשים ברמה האישית,לא ייתכן שפקידה תודה בפניי כי היא קבלה הוראות ישירות לעשות הכול בכדי לדכא אותי מלהמשיך לפעול בדרך המקובלת,אני אמור לעבוד מול גוף שיש לו כללים ברורים שאנו מכירים אותם ומתעדכנים בהם בהתאם לשינויים להטבות או לגזרות המשתנות מעת לעת וזאת הדרך המקובלת אותה בחרתי ביום שהצטרפתי לבנק הפועלים,הדבר היותר מרגיז זה כי המנהל יודע כי יש ביכולתו לשטות בכם ולמרות פעולותיו הנפשעות אין הם רואים בכם מחלקה שבאמת ברת השפעה וכנראה שיש הגנה מראש למנהל סניף
אנא מכם תבחנו את הפעולות שנעשות מעבר למה שתיארתי ואל תשימו עצמכם ללעג הן בעיני הלקוח הצודק ולא בעיני עובדי המערכת שרואה בכם כעוד מחלקה דוממת שצובעת את הנוף ללקוח
בתודה ובתקווה אמיתית כי העניינים ייבדקו ויטופלו בהקדם
הבעיה בנסיף 761 ברחוב חיים עוזר פתח תקוה ידועה,מנהל הבנק מגלה עניין אישי של נקמנות בי ובמי שהוא רואה לנכון,חשוב לציין שמידותיו האישיות של נושה תפקיד הינם חלק בלתי נפרד מניהול מקצועי ראוי,מדובר על חוסר רצון לפתוח חשבון,מדובר על עיכוביי מסמכים בצורה חריגה(מסמכים שהונפקו ע"י משרד המשפטים"רשם החברות") בחתימות עורכי דין כדת וכדין,מדובר על פנייה אישית בקול שאומרת אתה פה לא תקבל כלום ולא משנה מה יהיה מחזורך,מדובר על הנחייה ברורה כלפיי עובדת תחתך לעשות כל שביכולת בגבול הכלים הקיימים ברשותם למנוע כל אפשרות שלי לנהל את ענייני בצורה תקנית,עניינית בהתאם להסכמים המקובלים בין הבנק ללקוח,בפניותיי למחלקה לפניות הציבור של בנק הפועלים נוצר הרושם כי אין בכולתם ממש לעורר שינוי וכניראה שזה יותר "מחלקה עקרה" שקיימת רק לשם הפרוטוקול,יש דברים שאינם תואמים מערכת בנקאית גדולה ולעיתים מעשים של מנהל שגובלים בפשיעה מוסרית נוראה,אני לא מבין מה הטעם בבנק גדול שהלקוח הפשוט עבורו נחשב לעוד מספר חסר חשיבות? אנשים בעלי מידה נמוכה קיימים בעוד מקומות(פשלות אנושיות) אבל החוסר יכולת לבדוק ולטפל זו הבעיה הגדולה שבעתיים
עוגמת נפש סוג הנזק :
במקרה הזה הפתרון הוא מעבר לבעייתי האישית הוא רחב יותר(הנהלה פושעת) פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה