|
|
|
|
|
|
אי קבלת כ.אשראי בתאריך שהובטח. |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
רמלה |
כתובת: |
דני מס |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש ינואר יזמנתי כרטיס אשראי
ב 5/02/09 קיבל סניף בנק שלי טופס לאישור כרטיס אשראי לפי נתונים מסניף בנק.
לפני שנגשתי לסניף הבנק בדקתי ב22/2/09 עם חברת אשראי מה עם הכרטיס מסתבר לא קיבלו אישור מסניף הבנק.
לאחר תקופה כל כך ארוכה
ניגשתי לסניף בתאריך 23/2/09 אחרי שיחה עם פקידה בשם גלי ועוד פקידה מסתבר שבסניף שכחו לשלוח לחברת אשראי טופס לאישור הכרטיס - הובטח מפקידה בשם גלי ב2/03/09 אני מקבל את הכרטיס.
ב02/03/09 לאחר המתנה בטור 40 דקות בשני עמדות קבלה סוף סוף התקבלתי לקבל שירות מקצועי מבנק מס 1 בארץ שאני 15 שנה לקוח שלו אף פעם לא היתי במינוס + תוכנית בפר"י ואני מקבל תשובה הבא:"לא הזמנו כרטיס"
הודה לטיפול מהיר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מוכן לשמוע פתרון מבנק מס"1 |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
בנק הפועלים |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
יש לבקש מהלקוח פרטים מזהים: ת.ז ,פרטי חשבון על מנת שנוכל להעביר את פנייתו לבדיקת הסניף הרלוונטי. |
פתרון: |
|
|
|