פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי , פקיד חוצפן נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
סניף 576 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 13.05.09 הוחתמו ואושרו חמישה טפסי הרשאה בחשבון : 3 הרשאות לחברת "הוט" , הרשאה לחברת "פרטנר" והרשאה לחברה "דרך ארץ " .
כיוון שהנני מתגוררת ברמת גן וסניף הבנק שלי נמצא בנצרת עילית , העברתי את ההרשאות דרך סניף 613 . פקיד בנק הסביר כי אני לא צריכה העתקים כיוון ו"מרכז המאשר" שולח את ההרשאות החתומות הישר לחברות .
לאחר הסבר זה, בדקתי דרך האינטרנט כי ההרשאות אכן אושרו .
אתמול, 31.5.09, כאשר שידורי הטלוויזיה בדירתי הופסקו פתאום , חייגתי לחברת "הוט" ואחת הפקידות הסבירה לי כי אין הרשאה לחיוב ולכן אינני יכולה לקבל את שירותם, עוד ביקשה שאם קיימת הרשאה יש לשלוח אותה לפקס :0777078231 .
בהמשך למקרה מצער זה, גם הטלפונים הקשורים לחברת "פרטנר " נחסמו לשיחות נכנסות עקב אותה בעיה של הרשאה שלא הועברה , גם שם התבקשתי להעביר בפקס את ההרשאה חתומה .
בשעה 13.00 באותו יום, פניתי לשירות לקוחות של בנק הפועלים וביקשתי לפקסס את ההרשאות החתומות אליי כדי שאני אעבירם לגורמים רלוונטיים. הפקיד שענה הסביר באדיבות כי הוא לא יכול לבצע את בקשתי ויעביר פניה לסניף בו מתנהל חשבוני. בגלל שסניף זה עובד עד שעה 12.00 של אותו יום אמר הפקיד האדיב כי יחזרו אליי למחרת .
היום, 01.06.09, בשעה 13.04 התקשר נציג בשם לאוניד מהסניף שלי (576) ואמר שקיבל הודעה כי חיפשתי אותם לגבי משהו ....(ציטוט).
התחלתי להסביר שוב את הבעיה כפי שהוסברה לנציג שירות הלקוחות של הבנק אתמול- כי הוחתמו הרשאות לחיוב חשבון אך משום מה ספקי שירותים אלו לא קיבלו אותן ולכן אני מבקשת .... באותו רגע לאוניד קטע אותי והתעצבן נורא. הוא התחיל לצעוק עלי כי מאיפה לי לדעת שההרשאות לא נשלחו. ניסיתי להסביר לו שאני לא מאשימה אף אחד אלא רק רוצה לסדר את הבעיה בהקדם כיוון ומנתקים אותי משירותים שונים החיוניים לי ולמשפחתי. עוד הוספתי ואמרתי לו כי בדקתי את הנושא מול החברות והן לא קיבלו את ההרשאה מן הבנק. לאוניד המשיך בגישה שלו והעלה שוב את הטונים ואמר שאני לא נותנת לו להכניס מילה ואם אני ממשיכה כך (?!)אז הוא ירשום בכרטיס שלי לא לחזור אליי להבא (שירות חדש?). ניסיתי שוב להסביר ללאוניד כי לא התכוונתי להאשים אף אחד(ושוב- לא צעקתי ) ואני סך כל מבקשת לעזור לי ולפקסס את ההרשאות חתומות. לאוניד שוב התחיל לצעוק כי אני מדברת ולא נותנת לו להכניס מילה ובגלל שהוא התקשר אליי אז מחובתי להקשיב קודם כל ואם אדחוף עוד מילה ינתק את השיחה. שתקתי ולתדהמתי לאוניד אמר שכל ההרשאות נשלחו ואם אני רוצה לקבל העתק כל הרשאה תעלה לי 25 ₪ (להזכירכם יש לי 5 הרשאות *25 ₪ =125 ₪ ) ועוד הוסיף כי אם אני רוצה לקבל את ההרשאות אני צריכה להגיע פיזית לסניף הבנק בנצרת עילית (להזכירכם אני גרה ברמת גן , עובדת במשרה מלאה ולא מעוניינת להפסיד יום עבודה לשם כך) .
אחרי דברי לאוניד שאלתי כיצד ההרשאות נשלחות- האם בדואר או בפקס, לאוניד השיב כי "בנק הפועלים לא שולח בפקס שום דבר והכול נשלח בדואר ואם החברות לא בודקות את הדואר שלהן זה לא בעיה של הבנק", עוד הוסיף ואמר כי אני צריכה להגיד לחברות לבדוק את חבילות דואר שלהן (דמינו לכם אותי אומרת את זה לנציג מחברה קטנה כגון חברת פרטנר או חברת הוט) או לשלם על כל הרשאה 25 ₪ . בשלב זה אמרתי ללאוניד תודה רבה וסגרתי את השיחה .
ברצוני לציין כי חוצפה שכזו והצעות מעין אלו, מצד שירות לקוחות, עוברות כל גבול. לא דיברתי בחוצפה ולא הרמתי את קולי ואין שום סיבה שנציג ידבר בצורה כזו, במיוחד לא ללקוחה נאמנה כמוני.
לסיום, אבקש לבצע בירור לגבי התנהגותו של נציג בשם לאוניד העובד בסניף 576 ,אינני חושבת שיש סיבה כל שהיא שאשלם 125 ₪ עבור ההרשאות, שכן אין זו טעות שלי ונכון לרגע זה נגרם לי נזק רב ועוגמת נפש.

גם עוגמת נפש , גם עלבון וגם כספי סוג הנזק :
טיפול מהיר ויעיל בבעיה+התנצלות של הבנק . פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה