פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מיקצועיות , אי מתן שרות וחוסר איכפיות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי אירנה, בשנת 2008 הגעתי לסניף להזמין כרטיס אשראי לסטודנטים, הפקידה שאלה אותי באיזה תאריך אני מעוניינת שתשלומים בכרטיס אשראי הנ"ל ירדו, בחרתי ב10 לחודש, חודש + לאחר מכן נכנסתי לפועלים באינרנט ופתאום ראיתי כי בכל הכרטיסי אשראי השתנה מועד חיוב, התקשרתי לשרות לקוחות של הבנק , והתברר לי כי לא ניתן שבכל כרטיס אשראי יהיה מועד אחר ואם בוחרים באחד הכרטיסים מועד אחר אז אוטומטי המועד חיוב משתנה בשאר כרטיסים(חשוב לציין פקידה בבנק לא הזכירה ולא ציינה זאת), הנציג ציין בפני כי עלי לשלם עכשיו על שינוי מועד חיוב - הסברתי לנציג שזה המצב ושלא הוסבר לי הדבר הנציג התיעץ עם מישהו בכיר ומסר שיבצע שינוי של מועד חיוב ויזכה אותי על הסכום הנ"ל . סמכתי על השרות ומיקצועיות של העובדים בבנק, לאחר כמה חודשים טובים נכנסתי שוב לפועלים באינטרנט וראיתי כי החשבון לא זוכה כמו שהובטח ! לאחר מכן בזמן הפנוי שלי נכנסתי לסניף שזה היה יום שישי והגעתי בדיוק לאותו פקידה , היא הבטיחה לבדוק את הנושא ולחזור אלי עם תשובה ביום שני .ברור שגם אחרי חודש אף אחד לא יצר איתי קשר !!! התקשרתי עוד פעם לשרות והנציגה מסרה כי היא לא רואה שום דבר בתיעודים ובהיסטוריה(ממש מראה על אימון מצד הבנק ,במיוחד כשאנחנו מפקידים את הכסף שלנו אליהם), והיא הבטיחה לדאוג שהפקידה מהסניף תחזור אלי, עוד פעם אף אחד לא יצר איתי קשר, עוד פעם התקשרתי לשרות ועוד פעם העבירו את הפניה, אבל הפעם הפקידה יצרה איתי קשר והבטיחה לבדוק ולחזור אלי(חשוב לציין היא אפילו לא זכרה את המקרה ולא זכרה שהבטיחה דבר כזה),יום למחרת היא חזרה ומסרה כי הנושא הנל עוד מ2008 והאשימה אותי "איפה את היית עד עכשיו" , כשאני מגיעה לסניף מתקשרת לשרות ,אף אחד לא מתיחס,לא מתעדים,לא זוכרים מה שמבטיחים ומפגינים חוסר מקצועיות, הראתי לה שזה ממש חוצפה ככה לדבר אלי ובחזרה קיבלתי צעקות מהפקידה, דרשתי לדבר עם אחראי שלה אך קיבלתי אי התיחסות לבקשה שלי, נאלצתי לבקש זאת לא פעם ולא פעמים, לאחר מכן מסרה כי אחראי שלה יצור איתי קשר, אך עוד פעם אף אחד לא יצר איתי קשר, התקשרתי שוב לשרות והתברר כי היא לא העבירה בקשה, נציג שוב העביר בקשה ליצירת קשר של אותה פקידה ועוד פעם לא יצרו איתי קשר,עוד פעם התקשרתי לשרות והבטיחו שעוד באותו יום אחראי שלה יצור איתי קשר, באמת יצרו איתי קשר אך לא אחראית אלה משהי שעובדת איתה ביחד, הסברתי לה שאני מעוניינת לשוחח עם מנהלת שלה ולא עם מישהי שעובדת איתה, הנל מסרה כי זה בעיתי כי היא נמצאת בחול, שאלתי אז אין לה מחליפה עד שהיא בחול וקיבלתי תשובה " לא אין מחליפה, אנחנו אחראיות על עצמן" אז אמרתי אז אולי להעביר את הנושא למנהלת סניף ובתשובה קיבלתי כי "מנהלת סניף לא מטפלת בפניות כאלה" והיא הבטיחה ברגע שהמנהלת שלהם חוזרת החול היא תעביר לה את הפניה והיא תיצור איתי קשר, בואו ננחש כולם ביחד אם המנהלת יצרה איתי קשר - לא !!! שוב אני מתקשרת לשרות ועוד פעם מעבירים פניה לסניף ומבטיחים שהיום עד שעה עד יצרו איתי קשר, עכשיו כבר אחרי 18 ואף אחד לא יצר איתי קשר !!!
אני לא יודעת איך להגדיר יחס שקיבלתי, פשוט נגמרו לי מילים ,וזה כבר לא עניין בכסף, היחס לא קיבלתי הוא פשוט "לא יחס" , התעלמות מלאה מלקוח, אי מתן תשובות , כמה פעמים הבטיחו ולא חזרו . איך אפשר אחרי זה להישאר לקוחה של הבנק הנ"ל .
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבקשת שהמקרה יגיע לדרגים הגבוהים לתחקיר וקבלת לקחים !!!!! פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה