פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיפקוד לקוי ומבזה של בנק הפועלים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
היום נכנסתי לאתר בנק הפועלים וראיתי שחוייבתי דרך ויזה בנק הפועלים על עיסקה שלא ביצעתי! מיד התקשרתי למחלקת בירורי חו"ל ושאלתי לפשר העניין, נאמר לי שעל מנת לבטל את החיוב ולזכותי בו אני אצטרך לשלוח פקס, הם יפנו לחברה שגבתה את הכסף על מנת לקבל מסמכים ואז לשולחם אליי ואם אכחיש אותם יבטלו לי את העיסקה. כמו כן נאמר לי שזה יקח עד 45 יום!!!!

בנוסף נציגה בשם עידית אמרה לי שגם לאחר שזה יעשה הם יאלצו אותי לבטל את הכרטיס שלי לגמרי! כששאלתי למה אני צריכה לבטל את הכרטיס, למה שלא יזכו אותי וזהו היא ענתה שזוהי המדיניות שלהם.

הנציגה נתנה לי שירות לקוי ביותר, ולא ידעה לענות כמעט על אף שאלה ששאלתי אותה.

אני רוצה לדעת למה לעזאזל לקוח שנעשה לו עוול צריך לעבור עוד עוול ע"י הבנק ע"י שיבטלו לו את הכרטיס דבר שמצריך ממני לעשות המון טלפונים לחברות עימן יש לי חיובים בהוראת קבע וסתם טירטורים מיותרים!! איך חברה כל כך גדולה מרשה לעצמה לזלזל כך בלקוח שלך רק בגלל שחס וחלילה אם הכרטיס שלי יחשף שוב ע"י אותו נוכל הם (הבנק) יצטרכו לזכות אותי שוב!
להשאיר לי את הויזה הנוכחית פלוס פיצוי כספי פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה