|
|
|
|
|
|
פריטת מצלצלין |
נושא התלונה: |
ברגר שרון |
שם/כינוי: |
יום ראשון 18 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
סניף איילון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני מנהל סניף של מסעדה בקניון עזריאלי. חשבון הבנק של בעל החברה נמצא בירושלים .
אנו משתמשים בשירותי סניף איילון של בנה"פ הנמצא בקניון עזריאלי על מנת לקבל שירותי פריטה . בסניף קיימת הוראה חדשה שלפיה לא ניתן לקבל שירותי פריטה בכל ימי העבודה אלא רק בימים שני וחמישי .
ההוראה לא מאפשרת לסניף להתנהל מאחר וכסף קטן הוא מצרך שבלעדיו איננו יכוליעם להחזיר עודף ולכן לא יכולים למכור .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|