|
|
|
|
|
|
מתן שירות לקוחות בפועלים -= |
נושא התלונה: |
דבח רוית |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
קריית מלאכי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בפועל עברתי את המיסגרת - פקידה בבנק בפועלים - מתקשרת בצעקות,, למרות שמעירים לה לא פעם ולא פעמיים .. שיש דרך לומר את הדברים בצורה יפה התשובה שלה " כשאני אצעק את תרגישי" אני בתור נציגה גם במתן שירות לקוחות - אני חושבת שיש דרך לומר דברים בגישה נכונה ולא בצעקות ומי שישמע חריגה של 1000 ש"ח אני מדברת על סניף בקריית מלאכי 648 פועלים שם של פקידת הבנק - יערית אני מאוד לא מרוצה מהשירות !!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שהמשבו את הפקידה ושתקבל קורס במתן שירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|