פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי צדק בהתנהגות הבנק מול הלקוח , והבתו לפת לחם נושא התלונה:
מזור מוטי שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
סניף רמת השרון 630 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בזמן היותי בחול כ 3 שבועות , אישתי ירדנה מזור , משכה מאות אלפי שקלים מחשבון משוטף 234183 בנק הפועלים 630 ברמת השרון .
חשוב לציין שלחשבון זה הוכנס המענק גדול שקבלתי מהמפעל שלי בזמן פרישתי לגמלאות ( פרישה מוקדמת ) והוא אמור היה להוות מקור הכסף שישמש למחיה שלי במשך 4 שנים הקרובות .
כמו כן נכנסו לחשבון זה גם כספים שקבלתי כירושה מאימי לאחר פטירתה .
כשבוע וחצי לאחר הגעתי מחו"ל (בתאריך 19.7.2010 ) התקשרו הביתה מהבנק הנ"ל והביאו לידיעתי שהמשכורת לא נכנסה החודש.
יש לציין שרק משכורת של ירדנה נכנסת לחשבון זה .
מייד קפצתי לבנק , לבדוק את הנושא הזה.
פניתי לגב' יפה הדר יועצת השקעות , ואכן המשכורת של אישתי הופנתה לחשבון אחר על שמה בלבד ( לא חשבון משותף ) ,וגם גיליתי להפתעתי משיכות גדולות מהחשבון המשותף אשר התבצעו בזמן היותי בחו"ל שהועברו לחשבונה הפרטי.
בעקבות זאת , רציתי לבצע שינוי בחשבון על מנת להבטיח את ההכנסה החודשית אשר נגזרת מהמענק שקיבלתי מהחברה שפרשתי ממנה .
גב' יפה הדר הפנתה אותי למנהלת של הסניף ,
גב' מיכל פילקנשטיין .
הבהרתי לה את הנושא , ולאחר כ 7 דקות , אחת הפקידות מכניסה לה בבהלה פקס שהגיע זה עתה מירדנה , ובו היא פונה לשוקי ליס
( פקיד השקעות ) בבקשה לבטל הרשאה הדדית בחשבון המשותף שלנו ומעתה כל פעולה בחשבון תחויב בשתי חתימות ( ראה רצ"ב ).
המנהלת הראתה לי את הפקס הזה שהגיע זה עתה ואסרה לבצע
כל שינוי בגלל הוראה שהתקבלה מירדנה זה עתה .
התייעצתי בערב עם עורך הדין שלי , ונאמר לי שזה לא צעד חוקי והוגן על מה שנעשה לי ע"י הבנק , ושאנסה להבהיר שוב את הנושא עם הבנק .
למחרת פניתי שוב לבנק ,לגב' לימור מכלוף , מנהלת מחלקת בנקאות פרטית בסניף זה , ונאמר לי שאין מה לעשות ,
נדרשות שתי חתימות , שלי ושל ירדנה .
כאשר פניתי לירדנה להסדיר את הנושא , הפנתה אותי לעורך הדין שלה באומרה : "פנה לעורך דין שלי " .
מאחר ובקשתי למשוך כסף מהחשבון המשותף , לפני הגיע הפקס האמור , אני מרגיש שהבנק נהג בחוסר יושר כלפי באפשרו לאישתי למשוך כספים גדולים מהחשבון המשותף וממני מנע זאת למראות שהפקס הגיע אחרי שהגעתי לבנק (ברור שמישהו מהבנק הודיע לירדנה שהגעתי לבנק )

אבקש את ההתערבות שלכם בנדון על העול שעשה לי הבנק , על חוסר יושר , איפה ואיפה אשר יאפשר לירדנה למשוך סכומים כה גדולים מחשבון המשותף ולי לא יאפשרו לבצע כל פעולה בחשבון
( ובנוסף שבקשתי זאת לפני שהפקס הגיע ).
קיים חוסר שיתוף מוחלט מצידה של ירדנה להגיע לבנק ולהסדיר את הנושא , אשר מפנה אותי לעורך הדין שלה שתפקידו לסחות ממני כמה שיותר כספים לטובתה .
אבקש לבדוק את המדיניות החד צדדית לשתי חתימות בבקשת צד אחד בלבד.
לדעתי היה שם כנראה דיווח לירדנה , שהגעתי לבנק ואז שלחה את הפקס הנ"ל .
אבקש לבדוק את המדיניות שאחד הצדדים יכול לחייב את הבנק
ולפסול פעילות חוקית של אחד הצדדים .
אבקש בכל תוקף את ברור העוול שנעשה לי על ידי הבנק והתערבותכם בנדון , זאת על מנת שתהיה לי גישה לחשבוני זה .
ברור לי שכנראה ירדנה דווחה ע"י הבנק ע"י אחד הפקידים בבנק הפועלים ברגע שהגעתי לבנק אחרת לא יתכן תזמון טוב יותר !!.
יש לציין שירדנה לא מוכנה להגיע איתי לבנק לצורך הסדרת התשלומים השונים ושולחת אותי לדבר עם העורך הדין שלה , אשר מנסה לסחות ממני את רכושי .

בברכה
מוטי מזור
חוסר יושר והתחשבות סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה