פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצל 32 נתניה כתובת:
612 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מכתב המרט את השתלשלות האירועים - פקס זה נשלח גם לפניות הציבור, אך אני בספק אם זה יעזור.
לכבוד
פניות ציבור בנק הפועלים שלום רב
הנדון: שירות לקוי בסניף בנק הפועלים בנתניה – 612



שמי טל, וברשותי וברשות בעלי, מנדי חשבון בנק בסניף 612. ברצוני להתלונן על יחס מעליב ומשפיל ביותר ועל רמת זלזול בלקוח שלא נתקלתי בה בעבר.
בתאריך 15/7/10 נפגשתי עם פקידה בשם מרינה לגבי בירור אפשרות לקבלת משכנתא. לפגישה זו חיכיתי כחודש וכמה שעות לפני הפגישה יצרו עימי קשר על מנת לבטלה, ללא התחשבות בי ובבעלי אשר ביקשנו כשבועיים מראש יום חופש העבודה למטרת הפגישה.
לאחר התעקשות שלי לא לבטל את הפגישה הסכימה לבסוף הפקידה לקבל אותנו.
בסיום הפגישה הסבירה לנו הפקידה מרינה כי תמסור לנו תשובה לגבי אישור המשכנתא בעוד מספר ימים.
אציין כי באותו זמן בקשתנו הייתה כך: ערך הנכס – 750000 ש"ח, הון עצמי 100000 ש"ח, סכום משכנתא מבוקש – 650000 ש”ח. לאחר מספר ימים אכן יצרה עימנו קשר הפקידה מרינה ומסרה כי המשכנתא לא אושרה היות ויש להמתין ל -3 תלושי משכורת נוספים של בעלי. כמובן שהבנו את דבריה והמתנו ל – 3 תלושי משכורת נוספים.
לאחר קבלת התלושים הנוספים פנינו למוקד המשכנתאות לתאם פגישה נוספת, במוקד נאמר לנו כי לא כדאי שנקבע פגישה דרכה אלא שנתקשר אל הפקידה ואף התעקשו על כך ולכן פנינו למרינה. כאשר פניתי למרינה - פעם המערכת לא עלתה אצלה ופעם היא עם לקוחות בזמן שהמערכת לא עולה, בכל פעם שפנינו כך היה עד שלבסוף התעקשתי להגיע לפגישה איתה שבכלל לא הייתה נחוצה, יכולנו לשלוח לה את התלושים בפקס ולציין בפניה את הנתונים החדשים הנוספים והם: ערך הנכס – 2 נכסים שביניהם אנו מתלבטים, אחד בעלות 750000 ש"ח והשני בעלות 790000 ש"ח, הון עצמי – 200000 ש"ח, דבר אשר מוריד את בקשת המשכנתא לסכום של 600000 ש"ח ואולי אפילו פחות תלוי באיזה נכס נבחר.

לבסוף באחת השיחות "הואילה בטובה" מרינה להסכים לקבל אותנו. הגענו ביום חמישי ה – 17/9/10 בשעה 17:30 לסניף 612 בנתניה, בזמן שהגענו היו אצל מרינה לקוחות והיה זוג נוסף שהמתין בתור. בשעה 17:45 נכנס הזוג לפגישה עם מרינה ונמצא אצלה במשך שעה וחצי
תוך כדי התעלמות מוחלטת מכך שאנו ממתינים לשוחח עימה. אציין, למרות שהנני בטוחה שמובן וברור כי אין לי דבר כנגד בני הזוג הנ"ל, אך עדיין אני בטוחה כי בעת ידיעה של פקיד בבנק כי יש לקוחות נוספים הממתינים בתור רצוי לא לגלוש איתם לטווח של שעה וחצי שיחה. בכל מקרה, אני כבר לא יכולתי להישאר בבנק ונאלצתי לצאת והשארתי את בעלי על מנת למסור לפקידה מרינה את הפרטים החדשים ולמסור לה את התלושים. לפקידה מרינה כנראה לא היה אכפת כלל שהמתנו לה כל כך הרבה זמן ופשוט לקחה את התלושים מבעלי, אפילו לא פנתה למחשב לראות את הפרטים ופשוט מסרה לו שיאשרו לנו משכנתא של 550000 ש"ח בלבד במידה ונשיג עוד 37000 ₪ ללא כל התחשבות בסיכום קודם.
ברור ומובן לחלוטין שפשוט ניסתה להעיף את בעלי ולהזדרז לדרכה ללא צורך לעדכן את הפרטים או לזכור בכלל על מה מדובר (כזכור, הפגישה הקודמת הייתה ביולי) וניתן גם כמובן לראות ששום נתונים לגבינו לא הוזנו למערכת ביום הנ"ל. מיותר לציין את הכעס הרב שלי כאשר בעלי סיפר לי את הפרטים וישירות פניתי למוקד הטלפוני שלכם שם, לאחר שפירטתי בפני נציג בכיר את הבעיה, הוא המליץ לי בחום רב לפנות למנהל הבנק ונתן לי את הטלפון הנייד שלו והיות והשעה הייתה כבר מאוחרת העדפתי לא לפנות אליו.

היום, יום ראשון 19/9/10 בשעה 8:30 בבוקר התקשרתי לסניף הבנק וביקשתי לשוחח עם מרינה, 3 פעמים פקידה בשם אתי העבירה אותי למרינה ובדרך פלא 3 פעמים השיחה נותקה. בפעם הרביעית הואילה בטובה מרינה לענות, לאחר שענתה הסברתי לה מי אני ומדוע אני מתקשרת, תגובת הייתה, בטון נורא מזלזל : “אני יודעת מי את" והוסיפה שהיא לא מוכנה לדבר איתי "בטון הזה" ושהיא מעבירה אותי למנהל, חשבתי שהיא תעביר אותי למנהל הבנק, מר בנימין אבל היא העבירה אותי למנהל שלה אייל, הבנתי את זה כאשר היא צעקה לו שהיא מעבירה לו שיחה, המתנתי וחיכיתי שמר אייל יענה לי אבל שוב – השיחה התנתקה או מה שיותר מתקבל על הדעת - נותקה. ברגע זה כבר הבנתי עם איזה סוג של אנשים לצערי אני נאלצת להתעסק בסניף ופניתי בלית ברירה למנהל הבנק, מר בנימין.

שוחחתי עם מנהל הבנק בשעה 8:45 והסברתי לו בקצרה את המצב בו אני נמצאת וביקשתי את עזרתו. מנהל הבנק ביקש את מספר תעודת הזהות שלי ומסר כי ידאג שהוא כרגע לו בבנק ויבקש כי יצרו עימי קשר על מנת לטפל בעניין. הודיתי לבנימין ועד עכשיו אני ממתינה לשיחה שעדיין לא הגיעה.
מיותר לציין כי בעקבות השיחה עם הפקידה מרינה והיות והבנו כי הדבר היחיד שעוד נותר על מנת לקבל אישור למשכנתא הוא שלושת התלושים הנוספים הרשינו לעצמנו לחפש נכס המתאים לדרישותיו וכרגע אנו עומדים באוויר אל מול בעלי הבתים היות ועדיין לא טופלנו בנוגע למשכנתא ואנחנו ממתינים, ממתינים ליחס המגיע לנו בתור לקוחות של הבנק, לקוחות שאתם מגדירים "בנקאות פרטית" אך ההרגשה ממש לא קרובה לכך ואציין שוב שאני מאוכזבת נורא מהשרות, שנים רבות הייתי בסניף אחר של בנק הפועלים ומעולם לא קיבלתי יחס שכזה, רק לאחר הצטרפות לחשבונו של בעלי נאלצתי להיתקל בכך.
אני מודה למי שטרח לקרוא את המכתב הארוך ועומדת בספק גדול אם כתיבתו עזרה בכלל, אנו נעשה את השיקולים שלנו לגבי המשך שימוש בשירותיכם.





עלבון סוג הנזק :
בדיקת זכאות למשכנתא פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
בנק הפועלים שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מאשרים קבלת פנייתך.



הצטערנו לקרא את תמונת השרות העולה מפנייתך.



פנייתך תבדק מול הגורמים הרלונטים ותשובה תשלח לכתובת החשבון.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה