|
|
|
|
|
|
התעלמות ממחלקת פניות הציבור |
נושא התלונה: |
יום ראשון 19 ספטמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
612 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר תלונה על השירות הניתן בסניף 612 בנק הפועלים. לא יצרו עימי קשר ולא החזירו לי תשובה לגבי תלונתי, חוץ ממכתב אישור על פנייה שהתקבלה - בנק הפועלים פשוט שם עלי פס אחד גדול, גם פה באתר הם כתבו שחור על גבי לבן שיצרו עימי קשר אך כלום לא קרה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
בנק הפועלים |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
פנייתך התקבלה אצלנו ב 20/9/2010 והיא נבדקת מול הגורמים הרלונטים.
עמך הסליחה על העיכוב. |
פתרון: |
|
|
|