פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי יחס מזלזל ומשפיל ממנהל הסניף מנהלת מחלקת בנקאות פרטית והפקידים iv נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בת ים כתובת:
סניף 642 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח מזה כ- 16 שנים בבנק הפועלים ב- 10 השנים האחרונות עבדתי כמנהל בחברת תקשורת מפורסמת ומידי חודש הפקדתי משכורות מכובדות לחשבוני ,חשוב לציין כי בנוסף עומדים לרשותי חסכונות ופקדונות בסכומים מכובדים גם כן .
לפני כשבעה חודשים פרשתי ממקום העבודה באופן יזום ויצאתי לחיפוש דרך חדשה ,כנראה שבשלב זה הבנק ומנהל הסניף בראשו החליטו ש-10 שנות נאמנות לא שוות ולא מעידות דבר על הלקוח והחליטו לקרוע אותי כלקוח בכל דרך אפשרית עד כדי עלבון קשה וכואב שמביא אותי כיום לעזוב את הבנק .
בשל חריגה שנוצרה בעו"ש הוחזרו מס' חיובים (צקים והו"ק) ללא כל התראה מקדימה מצד הבנק ,רק כדי לסבר את האוזן המחאה ע"ס 114 ש" שהוחזרה גררה חיוב של 55 ש"ח !!!!! וכל זאת כאשר הבנק מחזיק בכספי שלי ומשקיע אותו בכדי שירוויח . הנ"ל נמשך כחודש ימים עד אשר נאלצתי למשוך כספים חיצוניים שברשותי על מנת להכנס חזרה למסגרת הח-ן . הנק' שבא חשתי את הזלזול ההתנשאות והעלבון היא כאשר בקשתי לשוחח עם מנהל הסניף והובטח לי שיחזור אליי ובנוסף במקביל שלחתי שאילתא דרך האתר של הבנק (ניתן לשלוח העתק ) וקבלתי את התשובות הבאות " מנהל הסניף מוסר שאין לו מה לשוחח איתך " חוצפה שכזו וסגנון שכזה אינם מקובלים וראוי שמנהל הסניף ינזף ואף יועבר מתפקידו .
עוגמת נפש עלבון סוג הנזק :
התנצלות + פיצוי כלל העמלות שנגבו בח-ן פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה