פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלות חוזרות ונישנות על ידי מנהל הסניף נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
סניף 645 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי וברשות בעלי קיים חשבון בבנק הפועלים, סניף מרום נווה ברמת גן, לפני כשלושה חודשים הגיע לסניף מנהל חדש ומאז חיינו הפכו לגהינום מתמשך, אין חריגות אין משיכות, אין טיפת יחס, ובקיצור אנו מקבלים ממנו יחס משפיל ומזעזע, לפני שהוא הגיע לבנק כל פקיד זוטר בבנק נתן לנו לעבור בקצת את המסגרת עד לקבלת המשכורות שלנו, ומאז שהוא נמצא אין יותר ולו שקל חריגה, אנחנו בהרגשה שהמניעים שלו הינם מפני שהוא סימן אותנו כבר מתחילה, מפני שהיו לנו קצת קשיים כלכליים מפני שבעלי היה בין עבודה לעבודה אבל כיום כל 10 חודש יש לנו הכנסה משותפת של מינימום 20,000 ש"ח לחדש, ועל סמך זה אנחנו מבקשים מידי פעם לחרוג מהמסגרת ולהוציא מהחשבון עוד כמה שקלים עד לקבלת המשכורת, כל פעם שזה קוראה אני מרגישה כאילו אני הומלסית ברחוב שמגיעה לבקש נדבה מהבנק, המבטים שלו והיחס והמילים שלו אלינו כ"כ מעליבים, כאילו אנחנו לוקחים את הכסף ממנו ולא על חשבון מה שאנחנו אמורים להכניס לחשבון, היום 3/1/2010 הלכתי עם בעלי לבנק איך שהוא ראה אותו התקשר לפקידה, אל תיתני לו שום דבר, ולאחר מכן אמר לבעלי לך לחפש לך מקור אחר, איזה מן דבר זה. מה אני מבקשלת ממנו נדבה, מעבר לזה שלפני שהוא הגיע כל פקידה עם קצת עמדה בבנק אישרה לנ ו חריגות ומידי פעם היתה מעלה לנו את המסגרת עד לקבלת המשכורת, הוא מטיל מורא על הפקידות בבנק כך שהם לא יכולות לנשום ליידו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה