פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומשפיל נושא התלונה:
שאשא טל שם/כינוי:
‏יום שני ‏24 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי בני ברק כתובת:
664 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הסיפור שלי מתחיל השבוע שעבר שנשלחו אליי הביתה מכתבים מחברת כ"א וכל חברות האינטרנט והסלולאר המודיעים לי על סיום תוקף כ"א שבירשותי
התקשרתי לפועלים בטלפון *2407 ולאחר בדיקה חזר אליי נציג מסניף הבנק שלי והודיע לי שכרטיס האשראי מחכה לי בסניף
חשוב לציין שלמרות שסניף האם שלי בבני ברק אני תושב קרית שמונה כלומר סידור שכזה מצריך ממני לקחת יום חופש מהעבודה (כמובן שעל הדרך אני עושה סידורים נוספים) אבל הפעם זה היה מהיום למחר ובאמת הגעתי למחרת לסניף כי לא רציתי שינתקו לי את הטלפון והכבלים , אך למרבה הפתעתי אני מגיע לסניף והכרטיס לא קיים אפלו לא הונפק ולא הוזמן כרטיס חדש
בוסף לכל התסכול יושבת מולי בנקאית חוצפנית שאומרת לי שאני בטח מתבלבל ולא דיברתי אתמול עם הבנק למזלי אני אדם מסודר ורשמתי את שמו של הנציג שחזר אליי והיא אכן קראה לאותו נציג.
מגיע הליצן השני והיא מאמתת אותו האם באמת שוחח איתי בטלפון לאחר שאותו נציג אישר שדיבר איתי בטלפון שאלה אותו אז איפה כרטיס האשראי של הלקוח והוא מרוב פאניקה מפקידה הוולגרית והמתנאשת טען שבכלל לא דיבר איתי על כרטיס אשראי אלא רק הזמין לי פנקס צ'קים
אני שכבר לא יכלתי עוד הרגשתי שצוחקים אליי פניתי לסגנית מנהל הסניף שלאחר בירור עם הנציג התברר שהוא עובד חדש וכידוע כל עובד חדש טועה
אז הוא כן דיבר איתי והוא כן אמר לי להגיע לקחת כרטיס חדש
אז הם התנצלו ואחר כך היא דאגה לסדר לי את הדברים בחשבון
"אך אין לך מסגרת בחשבון" שאלה הסגנת חשוב לציין שאני מתנהל ביתרת זכות של 60,000 ש"ח ובלי שאדע דחפה לי עוד עמלה של 25 ש" לרבעון פשוט ביזיון.
אבל לא משנה אחרי שבוע שזה היום (אחרי שנאמר לי להגיע תוך 4 ימים) הגעתי לקחת את הכרטיס המיוחל אותו הזמינה בכבודה ובעצמה סגנית מנהל הסניף ולתדהמתי גם הפעם לא הוזמן אפלו כרטיס
יחס כזה הוא בלתי נסבל ופוגע כדי שתבינו שלקוח הוא לא מובן מאליו המלחמה על כל לקוח ולקוח בתחומכם היא עצומה אבל כנראה שכמו שנאמר בפרסומת מי שנשאר במקום מחרבנים עליו
בזבוז זמן ,עלבון סוג הנזק :
פיצוי גדול מאד פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה