פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבטל תוכנית חסכון, יחס מזלזל ומרמת הלקוח נושא התלונה:
זבידה יצחק שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏28 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
628 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח בנק מזה 15 שנים. בסוף שנת 2010 הוזמנתי לסניף 628 לחדש תוכנית חסכון ועובד בשם מנחם שכנע אותי ב28/12/10 לסגור כסף לעוד שנתיים, עם ריבית עלובה ומבלי להודיע כי יש צפי להעלאת ריבית במשק. היה לו קל לשכנעני בתור אזרח מבוגר וכבד שמיעה.
כעבור כחודש מסיבות אישיות ביקשתי לבטל תוכנית זו, במוכנות לשאת בהפסד בריבית. קיבלתי סירוב בנימוק שזה בלתי אפשרי ולשנתיים שאשכח מכסף. במהלך חודש משחקים איתי בהלוך ושב, לא מוכנים לבטל תוכנית.
ביררתי בבנקים אחרים- קיבלתי תשובה כי תוכנית ניתנת לביטול. עובדי סניף מרמים אותי, גרוע הזה, גב' אירית כץ בציניות רבה הוציעה לי לקחת הלוואה בריבית מקבילה!!
הנני מעוניין, מרוב עלבון ואובדן אמונה בבנק, לעזוב את בנק הפועלים ולעבור לבנק אחר, אשר בו יודעים לכבד את הלקוח ולא משקרים לו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התערבות דחופה בפתיחת תוכנית חסכון פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה