|
|
|
|
|
|
מוקד טלפוני |
נושא התלונה: |
שרעבי אילנה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 13 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
די!!! נמאס לקבל שירות דרך מוקד טלפוני.
אני משלמת מספיק ריבית ועמלות מכדי לקבל שירות מצוות הסניף שבו אני לקוחה.
למה כל פעם שאני צריכה לבצע פעולה מסויימת אני צריכה לעבור את הסיוט של מוקדן שאינו מכיר אותי, לענות על שאלות לזיהוי ואח"כ גם לשמוע שאני לא יכולה לבצע את הפעולה שאני מבקשת.
אם הייתי מדברת ישירות עם פקידת הבנק מהסניף שלי, אז לא הייתה בעיה.
חשוב שהנהלת הבנק תדע " שיווק טוב זה שנותן השירות מכיר אישית את מקבל השירות" לצערי בבנק הפועלים זה לא קורה..
מקווה שהנהלת הבנק תשכיל ותשנה את שיטת העבודה שלה עם לקוחותיה..
אני עוברת לבנק אחר!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|