פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טלפוני והליך סגירת חשבון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
הסיפור קצ ארוך כך שאתחיל בסיכום דוקא - השירות הטלפוני של בנק הפועלים מתברר כמאוד לא יעיל, הליך סגירת חשבון מסובך ומסורבל והחשוב ביותר היחס ללקוחות שמאיזו סיבה לא נכנסת משכורת אפילו פעם אחת מחפירה. ולפרטים - הנני לקוחת בנק בפועלים במשך 8 שנים, כאשר בכל חודש בשנים אלו נכנסה משכורת מסודרת ולא היו חריגות, החשבון נפתח בסניף בירושלים ומאז עברתי לתל-אביב. כאשר ביקשתי להעביר את החשבון לסניף בתל-אביב נאמר לי כי לשם כך יש לסגור את החשבון בירושלים ולפתוח חשבון חדש בתל-אביב. סגירת חשבון כרורכה בהרבה כאב ראש וזה לא נראה לי סביר שזו הדרך היחידה, ובסופו של דבר החלטתי לחפש בנק שיעשה זאת בשבילי. כאשר החלטתי לעבור בנק. התברר כי בשביל לסגור חשבון אני חייבת לגשת לסניף בירושלים. כיון שאני עובדת בבקרים באזור המרכז וכיון שהסניף שבו מתנהל החשבון אינו פתוח בימי שישי התברר כי כדי לסגור את החשבון אני צריכה לקחת חופש. בנתיים החלטתי לפתוח חשבון בבנק אחר, לאחר שחודש אחד! לא נכנסה משכורת לחשבון, קיבלתי מכתב מאיים כי אם עוד חודש אחד לא תיכנס משכורת תסגר מסגרת האשראי. בשלב זה הבנתי שהצורך לגשת לסניף אינו מתוך דאגה ויחס אישי והלחטתי להתעקש, בסופו של דבר הצלחתי לקבל תשובה כי ניתן לגשת לסניף בת"א ולסגור משם את החשבון. כך עשיתי אולם מסתבר כי לא מדובר ממש בסגירה אלא חתימה על טופס שנשלח לסניף הירושלמי ושם יחליטו האם ניתן לסגור את החשבון והתבקשתי להתקשר לבנק לברר כי אכן החשבון נסגר. לא נורא... מסתבר שגם לא פשוט. בבנק הפועלים אין דרך היום לדבר עם הסניף ישירות אלא רק דרך מרכז טלפוני. ביום 27.10 התקשרתי בבוקר למוקד הטלפוני אחרי הליך ארוך ומעצבן (על חשבון הלקוח כמובן), התבקשתי לענות על שאלות זיהוי - סביר, אולם אז לא יענו על בקשותי אלא ינתן לי קוד סודי ואני אצטרך לעבור את התהליך מהתחלה (להזכירכם על חשבוני), לרוע מזלי עוד לפני קבלת הקוד נפל המחשב המרכזי והתבקשתי להתקשר שוב בעוד 10 דקות. התקשרתי שוב ועברתי שוב 15 דקות של זיהוי, אז סופסופ הגיע הקוד המיוחל ולאחר עוד מספר דקות לא מבוטל הגעתי לבנקאית שלא ממש יכלה לעזור אלא להטיח כי מישהו מהסניף יצור איתי קשר עוד היום. כאשר ב-19:30 עדין לא הגיע הטלפון המיוחל התקשרתי שוב למענה, שוב לאחר דקות שבהם שמעתי על המבצעים החדשים וכו'... הגעתי לנציג שבדק ואמר - כן כתוב לי שיתקשרו אליך היום, שאלתי מתי כיון שכבר 19:30 והוא בדק שוב ואמר בעצם הסניף סגור כבר ומחר הם לא עובדים ולכן יתקשרו ביום ראשון. לשאלתי האם החשבון נסגר התשובה היתה שלילית. אם נסכם את העמלות שמשולמות לכרטיסי אשראי וניהול חשבון ללא סיבה, שעות ההמתנה בטלפון וביזבוז הזמן אני מגיעה לסכום לא קטן שאני נאלצת לשלם ללא כל סיבה, שהרי כל רצוני הוא לסגור את החשבון ולבטל את כל עסקי עם בנק הפועלים.
כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור עמלות מיותרות וסגירת החשבון באופן מידי פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה