פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וחסר אמון מצד הסניף וחלק מעובדיו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני בערך שלוש שנים פתחתי חשבון בסניף 208 ברחוב המרד ת"א.
החשבון נפתח בעקבות עבודה שעבדתי בה שמנהלת את חשבונה שם. סגנית מנהלת הסניף הייתה מאד נחמדה באותה תקופה. לאחר מכן סיימתי את לימודיי ופתחתי עסק קטן, הוא מאד הצליח בשנה הראשונה והעובר ושב היה מדוייק. כל פעולה שעשיתי או כל חריגה שראיתי בעתיד דאגתי לידע את הסניף בהודעה ואת התאריך שבו יכנס כסף לכיסוי. כל פעם שביקשתי כרטיס אשראי למימון דברים שרק אפשרי דרך כרטיס אשראי - (טיפולי שיניים בתשלומים, קניות לעסק חשובות בתשלומים, חברות שדורשות רק תשלום כרטיס אשראי וכדו') קיבלתי סירוב מהבנקאית בתגובה שאני לא מכניסה מספיק לעומת הדיווח ממני בעל פה. הודעתי לה שבעקבות הלחץ הנתון וחוסר הכרטיס אשראי אני נאלצת להרוויח כסף ולשלם את רוב ההוצאות הגדולות במזומן - מה שמצריך ממני לפעמים גם לנסוע רחוק מהעיר שלי כדי לרכוש דבר קטן שניתן לקבל בדואר. אפילו בימי השבעה של אחותי ז"ל נאלצתי לטפל בעיניינים ולצערי לא הייתה לי ברירה ולשלם במזומן על המצבה שלה. אותי זה פחות השפיל אבל בהחלט גרם לי להבין שהבנק לא תומך בי בעת צרה. עם הזמן הבנתי שאני מסומנת באיזה שהיא צורה. החלטתי לפנות למנהלי סניף בנק הפועלים אחרים בכדי לתת לי הסבר אם המצב שלי אכן כל כך מסובך? כולם ציחקקו ואמרו "המצב שלך טוב בהרבה לעומת רבים, וגם הם מקבלים הטבות יותר ממך". מאז אני חיה ע"פ מזומן בלבד מה שזה מכביד מאד על העובר ושב שלי. עשיתי מס' ניסיונות לקבל אשראי דרכם ומעולם לא קיבלתי תשובה חוזרת אם הם אישרו לי אשראי, נאלצתי שוב לנסוע לבנק שלי להמתין בתור בכדי לשאול וגם שם התשובה הייתה לא מבלי למה לא, למרות ששאלתי למה. אז פניתי לאמריקן אקספרס חיצוני וגם הם מעולם לא השיבו לי למרות שהתקשרתי מס' פעמים, לדעתי יש כאן סוג של העתקה בעקבות הבנקאית. אני חשה שהבנק קצת התבלבל, אם אני עובדת אצלו או שהוא עובד אצלי, בכל אופן אני שמה את כספי והבנק אמור לשרת אותי עבור כל האחוזים שהוא גובה ממני ולא ההיפך. יכלתי לעזוב אבל אני מאד מרוצה מהשירות הממוחשב הבנקאי לצערי פחות מההתנהלות הלא ברורה של האנשים שעובדים בה מולי. בימים האחרונים אני חשה זילזול יותר חזק מצד אותה אישה שמטפלת לי בתיק (כאילו אני האוטיסטית של הבנק) תמיד דאגתי לעמוד בהתחייבות שלי וכשחרגתי דאגתי לומר, היום ואתמול היא דיברה אלי שחשבתי שהבורר יושב מולי. הבטחתי שעד סוף השבוע אני מכניסה כסף לחריגה אותה זה לא עיניין והיא רוצה עד מחר סכום כסף שכדי להכניס אותו אני צריכה מס' ימי עבודה וזה בסך הכל עד סוף השבוע. היא החליטה לדבר ישירות ולומר עד מחר אני רוצה הפקדה. אפילו היא לא אמרה מה יקרא לי אם לא, שכאן זאת הטעות לדעתי. אני חשה חוסר אמון מצידה ולדעתי כמו לפני שלוש שנים גם אם אכניס 12 אלף ש"ח בחודש (שכבר יצא לי להכניס סכומים גבוהים) היא תמשיך להתנקל לי. אני מזמינה אתכם להסביר לי מדוע היא בוחרת להתנהל איתי בצורה כזאת? והאם יום אחד ישחררו אותי מהאיקס האדום הזה? אני אשאר בעלת החשבון, אך לצערי ממחר אני מתנהלת בחשבון חדש בבנק אחר (שלא כל כך בא לי לעשות) אבל יש לי שיניים לטפח שכבר נרקבו מאז, יש לי דברים לקנות בכדי שהעסק שלי יסגסג ויצמח ולא ירקב בעקבות מישהי שבחרה לקחת אותי באופן אישי, ויש לי חיים שמלפני שלוש שנים שכחתי מהם בגלל הלחצים והתשלומים במזומן כל חודש.

ולמרות הכל, עדיין אני מבקשת תשובה - הולמת יחסית למה שעד היום קיבלתי.

בתודה
ליאת
כספי סוג הנזק :
הסבר ברור מה הבנקאית עושה לחשבוני פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
בנק הפועלים שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מאשרים קבלת הפניה.

נברר את האמור ונשיב ישירות ללקוח עם תום בירורנו
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה