|
|
|
|
|
|
חוסר יחס לאחר מס פניות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
645 קרית גת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שמי אדרי נטלי ואני פניתי לבנק פועלים סניף קרית גת (645) היות ואני אמורה להחזיר הלוואת גישור ונתקלתי בבעיה להחזיר את כל הסכום ופניתי מספר פעמים לבנק גם לפקידה מירי וגם בפקס למנהל הסניף מר איציק אבגי בבקשה לפרוס לי את החוב ולמנוע בעיות היות ואני מבקשת לפתור את הבעיה מבעוד מועד, נתקלתי ביחס מאד נוקשה ע"י מירי וממנהל הסניף קיבלתי התעלמות מוחלטת ולכן אני פונה אליכם בזאת כי כל מה שהיה לפקידה לומר זה שהטיפול יגיע לעורך דין וזה לא הוגן ובהחלט יכול להימנע כשאני היא זו שרןדפת אחרי הבנק במטרה למצוא פתרון אז בבקשה תעזרו לי . לטיפולכם אודה
|
ויחס מזלזל |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
בנק הפועלים |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אנו מאשרים קבלת הפניה.
נברר את האמור ונשיב ישירות לפונה עם תום בירורנו. |
פתרון: |
|
|
|