פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ויחס משפיל מצד בנקאית ומנהל הסניף נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
632/12 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול הגעתי לסניף שלי על מנת לקבל הלוואה על סה"כ 10,000 ש"ח, אין בחשבון הבנק שלי שום חריגה ממסגרת האשראי , מידי חודש בחודשו ניכנסת משכורת קבועה לחשבון הבנק כבר במהלך יותר משנה .. החשבון שלי מוגדר כחשבון צעיר.
הגעתי לבנקאית אשר בעבר לא אישרה לי גם כרטיס אשראי עם מסגרת אלא רק מסגרת בעובר ושב, בכל אופן לטענתה אין לה אפשרות לתת לי את סכום ההלוואה משום שהיא זקוקה לערב, הוסברה לה חומרת העניין וכי ההכנסה שלי היא קבועה ולא תיהיה לי בעיה עם נושא התשלומים ובכל זאת התייחסה ביחס מזלזל ולא אישרה את ההלואה לאחר מכן עליתי למנהל הסניף הבנק ששמו אילן וגם הוא לא אישר לי בטענה שהוא צריך ערב, לאחר שעתיים פניתי לשירות "פועלים בטלפון" בקשר להלוואה באותו העיניין ועל אותו הסכום בדיוק והיום לאחר פחות מ-24 שעות חזרה אלי בנקאית בשם מיכל שלטענתה אישרה לי גם את הכרטיס עם מסגרת האשראי וגם הלוואה על סה"כ 6,000 ש"ח וביקשה ממני להגיע לסניף. לאחר 10 דק' חזרה אלי אותה הבנקאית בשם מיכל וטענתה שלאחר בדיקה שהיא עשתה היא לא יכולה לאשר לי אפילו את ההלוואה הזו הוסבר למיכל כי אני מכירה מקרים דומים בהם כן אושרו הלוואות לאנשים עם הכנסה מועטה משלי על אותו סכום ואף על יותר , אך לטענתה כל מיקרה הוא לגופו. כל אחד מהאנשים ההללו לא היה מעוניין לומר לי מאיזו סיבה הוא מבקש ערב שיוכל לחתום לי ובנוסף כשהופנתה השאלה לכל אחד ואחת מהאנשים הנ"ל ענו לי באופן נורא אגרסיבי ומזלזל .. זה נורא פגע בי ברמה האישית. לא הצלחתי להבין את הסיבה שבגללה בעצם נענתי בשלילה לפנייתי למרות שמעולם לא הוגשה ע"י שום בקשה לקבלת הלוואה מעולם לא הייתה לי חריגה ממסגרת האשראי וכו.. עפ"י החוויה הלא נעימה שחוויתי מהשירות המזלזל והפוגע הזה אני שוקלת לעזוב את הבנק ולסגור את חשבוני בסניף זה ובכלל בבנק הפועלים עצמו.
אשמח להיענות בהתאם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות, וקבלת תשובות ברורות ממייצגי הבנק. פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה