פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ויחס משפיל מצד בנקאית ומנהל הסניף נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דימונה כתובת:
בנק הפועלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לבנק הפועלים בבקשה לקבלת הלוואה על סכום של 10,000 ש"ח , לא רק שנענתי בשלילה מצד הבנקאית , גם בנוסף קיבלתי יחס משפיל , מזלזל ופוגע בין אם זה ברמה של לקוח ובין אם זה ברמה הכי אישית שיכולה להיות בנוסף, מנהלת הסניף הרימה את קולה עליי והתייחסה באופן לא מכבד ולא מכובד כלפיי להלן:"הלקוח" .
לא ניראלי מכובד שאנשים אשר מייצגים מקום שכזה יתנהגו בכזו התנהגות שכונתית ולא מכבדת לא את עצמן ולא את מקום העבודה שלהן שאאותו הן אמורות לייצג בכבוד , את ההלוואה הזו אני בקשתי על מנת לממן טיפול רפואי שהנני זקוק לו עקב תאונת דרכים שעברתי לפני כחודשיים. פניתי לבנק לאחר שהייתי עובד עצות ובדקתי את כל האפשרויות להשגת הכסף, ואיני רואה לנכון שבתור לקוח אני צריך לקבל כזו התנהגות וכזה יחס מזפיל ומזלזל.
אשמח להתייחסות.
עילבון סוג הנזק :
התנצלות מטעם הבנק, והגעה להסדר הגון מולם. פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה