פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול, חוסר אנושיות ומקצועיות ללקוח של הגברת מרסל- עובדת בחירה בסניף נושא התלונה:
ילינוביץ משה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
דרך השרון 76 כתובת:
רמתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח בבנק מיזה כ- 19 שנים! היום שוחחתי עם הגברת מרסל- עובדת בחירה בבנק הפועלים, בסניף רמתיים. בפנייתי ביקשתי אישור מיוחד לחריגה של 442 שקלים עד לתאריך החמישי לחודש שמשכורתי נכנסת לחשבון. מרסל ענתה בתקיפות כלפי באומרה שהיא רוצה שאהיה מוגבל בחשבון הבנק מה עוד שקיברה בשמו של מנהל הבנק שגם הוא מעויניין שאהיה מוגבל בחשבון הבנק. ראוי לציין שיחס זה הולך וחוזר המתבטא בחוסר סבלנות והקשבה. בנוסף בשבוע שעבר היגעתי לבנק בשעה רבע לשש לדבר עם מנהלת עו"ש והיא אמרה לי " ללכת" "אין לי זמן" "יש לי תור לרופא". אז.... האם כך לקוח צריך לקבל שרות???? אני מבקש תגובה לפני שאתקדם בפנייתי. תודה
כספי סוג הנזק :
אישור חריגה עד התאריך החמישי לחודש יוני- ובירור משמעתי עם העובדים בסניף- ובקשה להגדלת מסגרת פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה