|
|
|
|
|
|
אי כיבוד פירסום< |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פניתי אליכם ב 24/11 פניה 3825 . בבקשה אולי יש צורך לשלוח תיזכורת לבנק שאמור לכבד את עצמו . אני רואה באתר שלכם שיש לתלונות אפילו תשובה לאחר מס' ימים... נא שרותכם המסור . תודה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שליחת השי שהובטח.... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|