פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עובדים על האזרח הקטן בעיניים! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
נציג מהבנק התקשר לבקש ממני להסדיר את מסגרת האשראי שלי בשל החוקים החדשים לא לחרוג ממסגרת האשראי. ראוי לציין כי המסגרת שלי נמוכה מהרגיל מכיוון שהיא מסגרת סטודנט והיא פטורה ממס.
רגע לפני ששונתה לי המסגרת בסניף נזכרה הפקידה להודיע לי שהדבר כרוך בתשלום חד פעמי על שינוי מסגרת ואגב גם תשלום חודשי קבוע על מסגרת אשראי קבועה ובדרך גם להתחיל לשלם על חשבון הבנק שלי כי הופך לחשבון עו"ש רגיל ולא סטודנט מכיוון שהגדילו לי את מסגרת האשראי!!!!
אם לא היה לי את הנחישות לסרב הייתי עכשיו מחזיקה חשבון עו"ש רגיל ולא חשבון סטודנט והייתי משלמת הון תועפות על עמלות ודמי חשבון במקום הסכום הנמוך שמשרת אותי היום כסטודנטית.
סרבתי להגדיל את מסגרת האשראי שלי וכך הדבר נשאר, ליבי יוצא אל אותם האנשים שלא מבינים את פשר השינויים "לטובה" שהבנק מציע להם ונופלים בפח לשלם לבנק כספים מיותרים, הבנק הוא זה שפנה אלי להגיע אליו ולהסדיר משהו שהפריע לו ולא לי ועל כן בזבזתי זמן יקר מפז בהמתנה לתורי, בשיחה עם הפקידה ובסגירת כל הפרטים לעסקת שינוי המסגרת שבסופו של דבר לא התקיימה.
הצעתי היא: הסבירו ללקוח בתחילת השיחה כי הדבר כרוך בשינוי סוג החשבון שלו ובתוספות כספיות כאלו ואחרות ואם יגיד "הן" אז בצעו את העסקה בלב שלם כשהלקוח יודע ומבין את כל הפרטים לפני התחלתת ביצוע העסקה, חסכו לכם ולו זמן יקר ומפח נפש.
התייעלות בדרך הפנייה לציבור כפי שציינתי בתיאור הבע פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה