פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל והתנהלות לא מקצועית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
288 אקספרס רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד,
מחלקת פניות הציבור בנק הפועלים


הנדון- תלונה על התנהלות בלתי מקצועית בסניף אקספרס רמלה 288



שלום רב,
שמי סופי גרויסמן ת.ז 310203831 מנהלת חשבון 0037251 בסניף אקספרס רמלה (288) מזה כחודשיים.
ברצוני להתלונן על התנהלות אבסורדית ויחס מזלזל בסניף זה.

(1) כאשר עברתי לסניף זה הוזמן לי אוטומטית (ע"פ טענת הפקידה) כרטיס דירקט- אשר בעת קבלתו ביקשתי לבטל במיידי, משום שאין לי צורך בו. פניתי בבקשתי לפקידה בשם שרה, אשר הבטיחה לי שהיא תבטל את הכרטיס.
בתאריך 03.07.11 ,לאחר כחודשיים, ראיתי שאני מחויבת בעמלה לכרטיס זה והוא אינו מבוטל.
כאשר ניגשתי לסניף באותו יום, לאחר המתנה ארוכה למנהל, התייאשתי ופניתי לאותה הפקידה, אשר התייחסה אלי בזלזול, ביושבי מולה היא החלה לטפל בנושאים אחרים וענתה לטלפון האישי שלה בטענה "מותר לי לענות לטלפון בזמן העבודה", אף על פי שראתה שאני כועסת. לבסוף עזבתי את הסניף ללא שום פיתרון.
ב 04.07 בשעה 14:07 פניתי ל"פועלים אקספרס בטלפון", שם תועדה פנייה בנושא הנ"ל והפקידה התחייבה על כך שיחזרו אלי מהסניף לאחר שעתיים.
פקיד מהסניף חזר אלי לאחר כיממה, הסביר לי שיבטלו את הכרטיס ויזכו את העמלה רק לאחר שאני אחזיר את הכרטיס לסניף. הבהרתי לפקיד שהכרטיס לא נמצא ברשותי והתפלאתי על כך שלא קיים תיעוד שהכרטיס לא נלקח על ידי ושביקשתי לבטלו.
(2) כאמור עברתי לסניף אקספרס לפני כחודשיים (חודש מאי), הזמנתי כרטיס אשראי מסוג ישראכרט אצל מנהל הסניף. לא נשאלתי לגבי מועד החיוב הרצוי, ובאותו החודש החיובים בכרטיס החדש, שמסתיים בספרות 2309, ירדו ע"פ המועד החיוב של הכרטיס הקודם (ה- 15 לחודש).
אך לפתע, כמה ימים לאחר החיוב של הכרטיס שמתי לב שהמועד השתנה ל- 2 לחודש. פניתי למוקד שירות הלקוחות של ישראכרט והם אמרו שההוראה הזו הגיע מהבנק בתאריך 21/05. העניין מפליא מכיוון שזהו יום שבת- ולא ביקשתי מהבנק לשנות את מועד החיוב שלי.
שינוי מועד החיוב ל -2 לחודש מאוד בעייתי מבחינה כלכלית, מכיוון שאת משכורתי אני מקבלת ב-10 כל חודש ובעקבות כך ישנם 8 ימים שבהם אני נמצאת ב"מינוס" ומחויבת בעמלה מקסימאלית.
לאחר שפניתי לבנק לברור העניין, לפקיד לא היתה תשובה הגיונית, הוא שינה לי את המועד חיוב בחזרה ל- 15, אך הסביר כי הפעולה מבוצעת רק לאחר כחודשיים. ז"א שעד חודש אוקטובר אני אהיה מחויבת על עמלה בגין המצאות ביתרת חובה בין ה-2 ל- 10 לחודש.

לאור כל האמור לעיל, ובהמשך לפנייתי הראשונה למוקד פניות הציבור אני דורשת-
1. לזכות אותי על העמלה שאני אחויב בה עד חודש אוקטובר בגין חריגה ממסגרת האשראי בין ה- 02 ל- 10 לחודש.
2. פיצוי על עוגמת הנפש המתמשכת שאני עוברת במשך חודשים בבנק הפועלים.



בברכה,
סופי גרויסמן

עוגמת נפש מתמשכת סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה