פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פקידה עצבנית נושא התלונה:
לוין יניב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הנחשול 30 כתובת:
נווה ים 768 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום ב6.7 נכנסתי לבנק אחרי חודש שחיכיתי לצ'ק שלי שהופקד בתאריך 10.6.2011 על סך 3386 ש"ח בפועלים אקספרס הרצל 58 ראשון לציון.
נכנסתי לפקידה אמרתי לה שיש לי בעיה עם הצ'ק שהופקד ואני לא רואה את הכסף כבר חודש למרות שהבטיחו לי שהכסף יועבר לחשבון תוך 3 ימי עסקים
אז היא אמרה לי שאני אשם שהצ'ק לא הופקד כראוי, אמרתי לה למה אני זה הבנקים שלכם אתם אחראים על כך זה לא סכום קטן זה 3386 ש"ח
היא אמרה לי אין מה לעשות.אז ביקשתי ממנה לשבור את החיסכון כי אני הייתי אמור לטוס ב7.6 היא התחילה להתעצבן ואמרה לי שאני יכול לקחת משם כסף רק בתחנה שזה 25 לחודש לפני אתה לא יכול ואתה לא תיקבל שקל ממני
קמתי והלכתי עצבני ונעלב על השירות הזה
עלבון סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה