פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון להסדר תשלומים בגין הלוואה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית אתא כתובת:
קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מזה כמה חודשים שאני מתקשה בהחזרי ההלוואה שלי בחשבון מ'ס 612822 בסניף בנק הפועלים בקרית אתא מ'ס 721.מתחילת הקשיים פניתי לאחראי על החשבונות העסקיים ולמנהל הסניף רון בבקשה להגיע להסדר של פריסת התשלומים בגין הפיגור.
ע"מ להקטין את התשלומים שאוכל לעמוד בהם.מנהל הסניף דרש ממני קודם לאפס את הפיגורים ולאחר מכן נסתדר.איפסתי במאמצי על את הפיגורים ולאחר מכן מנהל הסניף סירב לפריסה מחודשת של התשלומים.והפנה אותי למנהל המחוז.מנהל המחוז סירב להפגש עימי ואמר לי תיקח הלוואה מהמשפחה ע"מ לעמוד בתשלומים.כשחזרתי אל מנהל הבנק בנסיון נוסף הוא אמר לי כאשר הפיגור יגיע לגביה הם כבר יסתדרו איתך.המנהל העביר את הפיגור החדש שהצטבר לגביה למשרד עוו"ד שהפעילו עיקולים על הערבים שלי סגרו להם את כרטיסי האשראי שלהם והקפיאו להם את כל הנכסים הפיננסיים שלהם.האם חוקי ומוסרי שיפעילו את הערבים עם לקוח המעוניין להסתדר על תשלומים ולא מתחמק מתשלום? כמו כן דורשים ממני בנוסף לפיגור 9000 ש"ח וגם אז יחזירו אותי לתשלומים המקוריים. מוכנים להוריד לי מ14% ריבית על הפיגור ל 9%.היום קיימים בשוק אנשי עסקים וטייקונים המתחמקים מתשלום . להם לא ניתן לעשות כלום כי הם בעזרת עוו"ד שלהם יכולים להפיל את הבנק אך את האזרח הקטן שמעוניין לשלם את חובותיו לבנק סוחטים עד שהוא נופל ולא נותים לו סיכוי להשלים את חובותיו בסכומים הגיוניים.
כספי סוג הנזק :
פריסת תשלומים מחודשת לאורך זמן ארוך יותר פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה