פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האשמת שווא ויחס משפיל ומזלזל ע"י מנהל סניף הבנק נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דב גור אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התבקשתי לגשת לסניף הבנק ולברר האם התקבל פקס מלקוח הבנק ואם כן מדוע עדיין לא מטופל(הבקשה הייתה העברת כסף מחשבון של הלקוח בסניף לחשבון שלו בבנק אחר), ניגשתי למחלקה העסקית עם צילום המכתב שטען השולח שפקסס מספר פעמים לבנק , הנציגות רצו מאוד לעזור ובדקו האם יש ללקוח הוראת פקס ומצאו שאכן יש לו הוראה שכזו , ולאחר שביררו זאת ניגשו אל מנהל הסניף לשאול את דעתו בענין , תשובתו הייתה היות ומכתב הגיע שלא ע"י הפקס אלא הבאתי אותו בידי לא ניתן לעשות את העברה , ביקשתי בנוכחותו את מספר הפקס של הבנק בכדי שיוכלו לשלוח שוב ותגובתו הייתה אנו לא מוסרים את מספר הפקס ולקוחות שלנו מכירים את הפקס , עד כאן הבנתי את עמדתו . פניתי ללקוח הבנק ושאלתי אותו למספר הפקס אליו הוא שלח את מכתבו היות וידעתי שלבנק גדול יש מספר מכשירי פקס וגם לפעמים הפקס מחכה לתשובה במחשב והפקיד מחליט להדפיסו בזמנו לפי שיקול דעתו , רצוני היה לבקש מהפקידה שתבדוק האם התקבל בבנק באותו מספר פקס המכתב עוד בטרם הגעתי לבנק (כידוע על הפקס שנכנס כתוב יום ותאריך וגם מספר השולח) לאחר שקיבלתי את המספר שאלתי את הפקידה אם היא מסוגלת לבדוק זאת והיא ענתה לי שהמספר הזה שייך למחלקה אחרת והיא המחלקה שנמצאת בקומה השניה והנהלת של המחלקה נקראת בשם אתי וכדאי לי לפנות אליה , לקחתי את המכתב המצולם ועליתי למחלקה ושם נמסר לי שהמנהלת בחופשה אולם הסגנית שלה נמצאת , פניתי אליה והראתי לה את המכתב וביקשתי ממנה שוב את אותה הבקשה שתבדוק אצלה האם התקבל במכשיר הפקס או במחשב המכתב המדובר , היות והמכתב כתוב בצרפתית והיא לא הייתה מסוגלת לקרוא הצעתי לה שתיגש למחלקה המסחרית ותדבר עם הפקידה שעזרה לי קודם היודעת לקרוא צרפתית ושגם המנהל יודע על כך , ואכן כך עשתה , לאחר מספר רגעים הופיע המנהל והתחיל לצעוק עלי שאני עושה מעשה אשר לא יעשה ושאני מטעה את הפקידה ומבקש שתעשה דבר שהוא אמר שלא יעשו אותו . ניסתי להרגיע אותו ולומר לו שלא ביקשתי שתפעל לפי הדף שאני מחזיק אלא תבדוק אצלה ואם המכתב קיים במערכת כדברי לקוחם עוד משבוע קודם שתפעל לפי הנדרש והמקובל , ואז שוב הרים את קולו וצעק עלי שאני משקר ושהוא אמר לי שלא יעשו שום פעולה שאני אומר ושלא יעבירו לי את מספר הפקס ושאני נותן לפקידה שלו את המכתב שתפעל לפי זה וע"י כך הפקידה תעשה נגד רצונו , לקחתי את המכתב ויצאתי בבושת פנים כגנב כששאר הפקידים מסתכלים המומים וכן לקוחות הבנק
עלבון סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה