פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן אימפורמציה ללקוח נושא התלונה:
מור ישראל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
שבי ציון רוגוזין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לקחתי הלוואה מהבנק לפני כשלוש שנים וכול חודש בחודשו שולמה ההלוואה ע״י מפרעה מהמשכורת ישירות . לפני כחודשים קיבלתי עיכול על משכורת ולחשבון לא הגיעו המיפרעות לאחר טלפונים ואימים מצד הבנק ועו״ד החלטי לסגור את חשבוני בבנק . ניגשתי לפקידה וביקשתי לסגור את החשבון גם עם ישנם עמלות ברצוני לשלמם , הפקידה רשמה הכול ומשרה לי שבעוד כמה ימים להגיע ולחתום על הטפסים האחרונים כמובן הפקדתי את הכסף שביקשה הפקידה לסגירת החשבון וגם מעבר למה שהיה צריך בפועל בס״כ סכום של 5000 ש יותר. לאחר כשבוע חזרתי לסגור את הפינות וכן מתחיל הסיוט שלי שנמשך כשלוש שבועות אני לא יכול למשוך את היתרה שלי ,אני לא יכול לקבל נתונים על מצב החשבון, כול הפרטים חסויים ,בנתיים אני מפסיד ימי עבודה אני מפסיד כסף ,וכו׳ וכו׳ אם פניתי למנהל ומנהלת הבנק נענתי תמתין בסבלנות נחזור אליך וכך זה נמשך חודש ימים.

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה