פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושירות מתחת לכל ביקורת. נושא התלונה:
גרוס  ניצן שם/כינוי:
‏יום שני ‏29 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סניף גבעת עדה כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד אתר תלונה!

כלקוחה ותיקה בבנק הפועלים, בסניף גבעת עדה, פניתי בבקשת הלוואה לשמחה הקרובה אלינו. (ביתי מתחתנת).

בשעות הבוקר חזרה אליי מוקדנית מהבנק והעבירה לסגן המנהל בשם חיים טבסי, (היות והמנהלת בחופשה), התשובה הייתה שלילית להלוואה, ואני בתומי ביקשתי הסבר
בנידון, ואף שידעתי שכל חודש בחודשו החשבון שלי מנוהל בלי החזרים.

לפתע הוא הרים את הקול וגידף בצורה ברוטלית ובצעקות נוראיות : "מי את?? חתיכת כלום, מצידי תעברי לסניף אחר". וניתק את השיחה.
למרות שמילים אלו לא אני ובטח לא אתם מצפים לשמוע מאף אדם נותן שירות ובטח לא מסגן מנהל סניף בנק, אבל אלו המילים אחד לאחד, כמובן שהן נאמרו בצעקות מחרידות.

במהלך השיחה בקושי יכולתי להגיב אני אישה בת 48, כולי רעדתי ועד לכתיבת מכתב זה, אני עדיין בהתמוטטות קשה.

חוויתי השפלה בל תתואר ע"י מי שהיה אמור להקשיב ולתת איזושהו פיתרון!

מודה לכם על הקדשת זמנכם , מקווה שנושא זה יהיה בר טיפול, ואף אודה לכם אם
תעדכנו אותי בטלפון מס':0502209797.

בברכה
מירה אונר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש התנצלות ישירה מסגן מנהל הסניף ומנהל הסניף וכן גם נקיטת צעדים משמעתיים כנגד סגן מנהל הסניף. פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
בנק הפועלים שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו נברר את פנייתך עם הגורמים הרלוונטים ונשיבך עם תום הבירור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה