פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה כפולה נושא התלונה:
גוטרמן יעקב שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
גבעתיים כורזין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי אחר הצהריים הגעתי לסניף ובקשתי לשלם אגרת רשוי לרכב בסך 1320 ש"ח. שאלתי את הפקיד אם ניתן לשלם בהמחאה כשההמחאה היא של בנק מסד. הפקיד הגיב כי ניתן לבצע את העסקה תמורת עמלה של ששה שקלים וחצי אותם הסכמתי לשלם במזומן. ואכן שלמתי אותם. לאחר מספר דקות במהלכן התייעץ הפקיד עם סגנית מנהל הסניף התברר כי לא ניתן לבצע את העסקה. בקשתי כי ישמור את תורי ופניתי להוציא מזומן מהבנקט. משכתי 1300 ש"ח צרפתי עוד עשרים ושלמתי עבור אגרת הרישוי במזומן. את ההמחאה קבלתי חזרה. התלוננתי על הטרחה המיותרת שהייתה מנת חלקי, פניתי לסגנית המנהל וזו בטובה הואילה להחזיר כפיצוי על הטרחה את עמלת הגבייה בסך ששה שקלים ומחצה. שמחתי על ה"מחאה" הקטנה שלי למרות איבוד הזמן ויצאתי מהסניף רק כדי לגלות ביום המחרת כי שלמתי פעמיים. מסתבר שההמחאה שלי שכביכול לא "עברה" נקלטה וירדה מחשבוני וכך גם 1320 השקלים אותם שלמתי במזומן. לא ברור לי מדוע ה"טרטור" ומדוע פקידים לא מיומנים מגישים שירות לקוי ומתסכל, וכמובן מה יעלה בגורל 1320 השקלים שלי? הייתכן כי אשלם פעמיים אגרת רישוי בכלל טעות וחוסר מיומנות של פקיד בנק? אבקש את עזרתכם
כספי סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
בנק הפועלים שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מאשרים קבלת פנייתך.


פנייתך תיבדק ונשיבך בתם הבירור.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה