פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התיחסות של פקידה בבנק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פ"ת כתובת:
761 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני סגרתי כסף בפיקדון פרם פלוס בחשבון שלי.פקידה בסניף שלי אמרה לי שאני מקבל הטבה בריבית מסניף,וכל חודש צריך להתקשר ולבקש לחדש את הריבית.
כל 21 לחודש התקשרתי לפועלים ישיר והם מעבירים בקשה לסניף,פקידה חוזרת אלי ומחדשת את הריבית.החודש ספטמבר התקשרתי כבר 4 פעמים לפעולים ישיר,והם מעבירים את הבקשה לפקידה כל פעם והיא לא חוזרת ולא מחדשת ריבית בפיקדון.אני מבזבז זמן ולמה אני צריך לרוץ אחרי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
חידוש הטבה בריבית והתייחסות פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
מירב -בנקאית שם ותפקיד:
הלקוח פנה בתאריך 21.09 לפועלים ישיר לעדכון ריבית בפיקדון לטענתו לא חזרו אליו בתאריך הנ"ל ,בתאריך 27.09 פנה שוב בטענה כי לא חזרו אליו , הבנקאית חזרה אליו באותו יום התנצלה בפניו ועדכנה ריבית בפקדון בנוסף נאמר ללקוח ליצור קשר שוב ב 21.10 לחידוש ההטבה , נוצר קשר עם הלקוח עודכן ריבית שוב ופנייתו טופלה לשביעות רצונו בנוסף נערכה שיחה נוספת עם הלקוח01.11 לבדיקת שביעות רצונו והלקוח הודה על השירות לשביעות רצונו.בנוסף נרשמה מטלה נוספת ליצירת קשר עם הלקוח ב 21.11 לחידוש ההטבה תגובה:
מעקב שוטף מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה