פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית עמלה גבוהה במיוחד ללא יידוע לקוחה על אף פניתה, גובל בהסתרת מידע de נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי לשירות הטלפוני של בנק הפועלים בשני עניינים:
1.בכדי לקבל קוד iban המיועד להעברת כסף לחשבון הבנק מחו"ל.
2. בכדי לקבל מידע לגבי העמלות אשר ייגבו מחשבוני שהפך מחשבון סטודנט לחשבון רגיל.
הפקיד עימו שוחחתי נתן לי את קוד ה-iban לאחר ששאל מאיזו מדינה יועבר אליי הכסף, אך לא ציין כל עמלה שתגבה ברגע שהכסף יועבר.
כאשר שאלתי על העמלות בחשבוני, טען כי ייגבה ממני סכום חודשי של 13.5 ש"ח עבור ניהול חשבון, ועבור כל פעולה בחשבון תגבה עמלה של 1.35 ש"ח, מלבד 9 פעולות ראשונות בחודש שהן בחינם. שאלתי למה הכוונה ב"פעולה בחשבון" והוא ענה כי הכוונה היא לכל הפקדה או משיכה של כסף מהחשבון.
כעבור מספר ימים (בתאריך 5/10/11) הועבר אליי הכסף מצרפת וגיליתי כי נגבתה ממני עמלה של 112.89 ש"ח !!!
התקשרתי למוקד הטלפוני, והפקידה טענה כי זוהי העמלה (אחוזית נדמה לי) שנגבית על העברות כספים מחו"ל,והגישה את תלונתי על העמלה ועל כך שלא יידעו אותי לגביה.
כאשר חזר אליי פקיד תלונות הוא פשוט ניסה לשכנע אותי שהפקיד עימו שוחחתי לא הטעה אותי כיוון שלא שאלתי באופן מפורש לגבי העמלה הספציפית על העברת כסף מחו"ל לחשבוני בארץ.(אגב, פקיד התלונות היה גס רוח, נכנס לדברי, לא אפשר לי לסיים משפט ולא היה קשוב).
לטענת פקיד התלונות, כיוון שלא היה כל פגם במידע שקיבלתי - אינם מוכנים להחזיר לי את כספי.
טענתי היא כי הפקיד ממנו לקחתי את קוד ה- iban ועימו בררתי לגבי העמלות בחשבוני היה חייב ליידע אותי לגבי עמלה זו. אף אם הייתי מתקשרת רק כדי לקבל את ה- iban. עמלה כה גבוהה צריכה להיות ידועה ללקוח, על אחת כמה וכמה כאשר הפקיד עימו אני כבר משוחחת בטלפון יודע כי בכוונתי לבצע פעולה זו.
בנוסף, אם פקיד טוען שכל פעולה, החל מהעשירית בכל חודש, תגבה עליה עמלה של 1.35 ש"ח (ללא השגות כי העברות מסויימות עולות הרבה יותר)- אזי כאשר נגבית ממני עמלה של 112.89 ש"ח על הכנסת כסף לחשבון- מדובר, לתחושתי, פשוט בגניבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי, התנצלות ושינוי נהלים לגבי יידוע לקוחות על עמלות חשבונם פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה