פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה, שירות מתחת לכל ביקורת ואפלייה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מורשת ישראל 15 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לאחר השפלה רבה החלטתי להתלונן, אני מנהל עסק חדש ומנהל חשבון בבנק מסוים וכמו כן במקביל בבנק הפועלים.
בעת פתיחת החשבון הוצעו לי תנאים טובים והיחס היה מעולה, העסק בו אני מתעסק הינו עסק אשר לשמחתי וגם לרעתי הינו עסק אשר מכפיל את ההכנסות שלו ב2 בכל חודש נתון, לכן כשפתחתי את החשבון הוצע לי ע"י מנהל הסניף שהבנק יבוא לקראתי בכל מהלך בעסק בתמורה לכך שנשעבד את תקבולי הישראכארד שלנו, נתנו את אמוננו במנהל וכך עשינו.
לצערנו תשלומי הישרכארד מתקבלים כל 3 חודשים, אך הכסף משועבד לבנק הפועלים וקיים במחשב, החשבון שלנו נכנס לחריגה מכיוון שלא התקבלו עדיין זיכויים אך ברגע האמת ניגשנו לבנק על מנת למצוא פתרון אשר מקובל על שני הצדדים, לצערי אני בן אדם עם טונים קצת גבוהים באופן רגיל וקצת היפר אקטיבי אך אינני מרגיש צורך להתנצל על כך מכיוון שאני הלקוח ואיני צריך להתנצל בפני אף אחד על מי שאני כל עוד אני עומד בהסכמים ועושה את מה שצריך.

לעניינו: מנהל הסניף איננו מעוניין לדבר איתי וכל מתי שרואים אותי אף אחד אינו מוכן לקבל אותי, מזלזלים בי ומדברים איתי בשפת רחוב זולה ועצובה
היום ניגשנו עם סכום של 130 אלף ש"ח אשר אמורים לכסות את החובה וכמו כן להכניס את חשבוננו לפלוס ומעבר לכך ישנם 150 אלף ש"ח זיכויים עתידיים בשיעבוד, אך כשניגשתי למנהל הבנק להודיע לו שיש ברשותי צ'ק בנקאי ואני מעוניין להפקיד אותו בחשבון , מנהל הסניף פתאום ניגש אליי ואמר לי באלו המילים: "נכון שלקחת את הכסף משוק אפור?" טענתי לו שלא חס ושלום, אז הוא טען שאינו מאמין לי ושאינו רוצה לאשר קבלת הכסף! , הוא המשיך להתווכח איתי שהכסף משוק אפור! , הושפלתי ברמה שאין לתאר!! אני מנהל עסק שמכבד את עצמו, אני בחור דתי, ועל הצ'ק הבנקאי רשום בפירוש מה המקור שלו!! ויש הוכחות חותכות שהכסף הינו כשר ושייך לנו באופן בלעדי! , אינני יודע אם מדובר כאן באפליה מכיוון שאני ממוצא מזרחי, או מכיוון שאני לא בא להם בטוב בעין, אך זאת לא התנהגות! וזה לא רמת שירות! ולא בנק שמכבד את עצמו!
הנזקים הם עצומים, ואני שוקל לפנות לעורך הדין של החברה שלי על מנת לבדוק את האפשרות שמדובר באפליה ועוגמת נפש!
אני דורש התנצלות מיידית ושיפור רמת השירות, ושהתלונה הזאת לא תיפגע לי בחשבון העובר ושב של העסק שלי! , במידה ולא אראה תוצאות בימים הקרובים, אסגור את החשבון, אבטל את השיעבודים ואפנה לבנק אחר.

תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות מיידית ושיפור יחסי הסניף עם הלקוח פתרון נדרש :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
בנק הפועלים שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מאשרים קבלת פנייתך.


פנייתך תיבדק ונשיבך בתם הבירור.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה