פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
מבקשת לטפל בפנייתי בדחיפות.
לפני כחודשיים ניסתי לקבל שירות בפועלים בטלפון, נמסר לי כי האימות מולי לא היה תקין ועל כן עליי להגיע לסניף הבנק להוציא קוד סודי חדש.
לפני כחודש הייתי בסניף בנק בתא ברח מנחם בגין. משכתי כסף בסך של 17,000 שח וקיבלתי קוד סודי חדש. היום אני מתקשרת לקבל שירות באמצעות פועלים בטלפון, ופקיד הבנק לא היה מוכן לדבר איתי בטענה שכתוב לו שאני מתחזה מפני שלפני חודשיים לא עברתי את האימות. ביקשתי ממנו לוודא ולבדוק כי הייתי בבנק ואפילו ביצעתי משיכה של הסכום כאמור וקיבלתי קוד סודי חדש. פקיד הבנק המשיך לחזור על דבריו -את מתחזה אני לא יכול לתת לך שירות-. אני מנסה להבין מה זה השירות הלקויי הזה שאפילו לא מוכנים לבדוק שאכן הייתי בבנק וקיבלתי קוד חדש. הפקיד המשיך כמו תקליט שאני מתחזה והתחיל לצעוק עליי.!!! אני דורשת שיחזרו אליי במיידי לטיפול בבעיה שיש לי בנושא שיק פתוח וכמו כן אני מבקשת לסגור את החשבון ולעבור לבנק אחר.
אני דורשת שיחזרו אליי במיידי מכיוון ובשירות הטלפוני מתעלמים ממני ולא מדברים איתי ואני לא מתכוונת ללכת לסניף הבנק כל יום בגלל השירות הלקוי שלכם.
השירות שלכם גובל בחוצפה.!!


לקוחה מאוכזבת,
עדי

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה