פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאכזב, יחס מזלזל חוסר שקיפות משווע והפסד כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם,

שמי ענבל מוסא, אני לקוחה של הבנק מזה עשר שנים במספר חשבון 248762. ביום חמישי האחרון בתאריך ב10.10 הייתי בבנק בסניף בילנסון מספר 552 ודיברתי עם משה הדס, מנהל מחלקת מגזר פרטי בסניף. בשיחתי עימו ביררתי לגבי הלוואה לצורך קניית רכב ונאמר לי על ידו כי הבנק יוכל לממן לי 70% מערך הרכב. לאחר שהייתי בטוחה כי אוכל לסמוך על הבנק ועל מנהל שאומר לי משהו מסויים,ניגשתי ביום שישי בתאריך ה11.11 לבירור על קניית רכב 2008 בעלות של 58 אלף שח, לקחתי את הרכב לבדיקה בעלות של 500 שח ואף נתתי על החשבון סכום של 1000 שח על החשבון וחתמתי על הסכם של קניית הרכב תוך מחשבה שהבנק אכן נותן לי הלוואה של 70% מערך הרכב. לאחר מכן, ביום ראשון בתאריך ה13.11 ניגשתי שוב לבנק, שם נתנה לי שירות מרסל קירזנר, התחלנו לסכם את עניין ההלוואה שמאחוריה עמד מר משה הדס שאישר זאת. סוכם על מתן הלוואה של 50,000 אלף שח- שמתוכם 42,000 שח לקנייה של הרכב, 3500 שח לביטוח הרכב ו3500 אלף שח לתשלום שני עיקולים שהיו לי בחשבון של מרכז קנסות וחברה אחרת. לאחר שמרסל ומשה החלו לבצע את הפעולה הטכנית, נאמר לי על ידיהם כי העניין צריך לעבור לבדיקת המנהלה ויום למחרת תהיה תשובה. חיכיתי בסבלנות רבה וזאת לאחר שחתמתי על הסכם על מתן מקדמה של 1000 שח לחברת הליסינג ו500 שח בדיקת תקינות הרכב כי חשבתי שלאחר שיחתי עם משה ,מנהל המחלקה, העניין יאושר בלא שום בעיה. היום, יום לאחר כול עוגמת הנפש שנגרמה לי בסניף, הגעתי שוב על מנת לבדוק את תשובת הבנק ונאמר לי שתשובת "המנהלה" היא שלילית מה שגרם לי לנזק כספי של 1500 שח ולהפתעתי הרבה גיליתי כי מצב החשבון של עומד על 9500 שח בחובה שמסגרת האשראי שלי היא 6400. להפתעתי גיליתי שהבנק שילם את העיקולים שהיו על החשבון כאשר לא חתמתי על שום מסמך שמורה על כך והסיכום היה כי תשלום העיקול דרך הבנק לגופים אלה הם רק תוך מתן ההלוואה אותה הייתי בטוחה שיאשרו. יש לציין כי נפגעתי קשות הן בתור לקוחה והן בתור אדם שאני מגלה חוסר שקיפות משווע של הסניף, מתן שירות מזלזל ויחס בלתי הולם מצד אנשי הסניף. כאשר רציתי את שמה של מנהלת האיזור מנהל הסניף פואד דיבסי לא רצה כלל להביא לי. ביקשתי אף לדבר עם מנהל מעליו אך ללא הועיל. בתור לקוחה שעובדת בשירות לקוחות מבחינה חוקית זכותי המלאה לקבל מענה באם רצוני לדבר עם מנהל יותר בכיר ממנהל הסניף אך לצערי נתקלתי בתשובה שלילית. אני דורשת שתישאו בנזק הכספי אותו הפסדתי על סך 1500 שח או אישור ההלוואה בהתאם למה שסוכם עימי מההתחלה. כמו גם, למרות שביקשתי שיגידו לי את הסיבות לתשובה השלילית נעניתי בשלילה נחרצת. עליי לציין כי במהלך החודשים האחרונים ההלוואה הקיימת בחשבון מכובדת ללא בעיות. הבעיה היחידה שהייתה במהלך מרץ היא כי אימי הייתה חולה מאד ולא עבדתי בתקופה זו ומנהל המחלקה אף מודע לכך. לפעמים יש סיבות שקשורות לבעיות של אדם שאותם לא ניתן לראות במחשב בלחיצה טכנית ולכן רציתי לדבר עם מנהלת האיזור אך ללא הצלחה. הנני מצהירה באם לא אענה בתשובה חיובית לאחת מדרישותיי אפנה לערכאות משפטיות ולבית משפט לתביעות קטנות בנוסף להפסקה נחרצת של ההתקשרות שלי עם הבנק. בכבוד רב, ענבל.
כספי ועלבון סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה