|
|
|
|
|
|
שרות מגעיל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 05 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
סניף ראשי ברחוב הגליל |
כתובת: |
כרמיאל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נכנסתי לבנק עם אשתי כדי לקבל כרטיס מגנטי. תור אינסופי ורק פקידה אחת של הבנק עובדת למרות שקיים במחלקת הנפקות כרטיסים 3 עמדות. נכנסתי למנהל הסניף וביקשתי שיפתור את הבעיה של הטור. המנהל הבטיח שמייד יטפל בבעיה. אנו חיכינו שעה וחצי עד שקיבלנו כרטיס מגנטי ובזמן הזה שום דבר לא השתנה.
לפני שבועיים בערך רציתי להוציא כסף מהחשבון שלי דרך הקופה הראשית של הבנק. הגעתי לבנק ממש בפתיחה שלו בבוקר כשבכניסה כבר מחכים כמות גדולה מאוד של האנשים. אחרי 7 דקות של איחור ודפיקות של האנשים בחלון של הבנק פתחו את הדלתות, אני מגיע לקופה הראשית . לפניי 10 אנשים כבר ומה אני רואה: נמצאים 4 קופאיות/ים ורק 2 מקבלות/ים לקוחות , זה נראה לכם הגיוני?
אני ניגשתי מייד למנהל וביקשתי שיטפל בטור. כמו בפעם הקודמת הוא ענה לי: אין בעיה אני אטפל מייד. חיכיתי 45 דקות עד שהגיע התור שלי ושום דבר לא השתנה. מבקש לבדוק את התלונה שלי.
תודה מראש.
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק הפועלים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|