פרטי התלונה

תלונות בנק הפועלים

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק הפועליםשעות פתיחה בנק הפועלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת כ.אשראי וביטולו ללא דיווח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ארצי כתובת:
618 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש מרץ הגשתי בקשה באמצעות ישראכרט לקבלת כ.אשראי ויזה זהב , הבקשה הועברה לסניף ואושרה בתאריך 28.3 עם מסגרת אשראי על סך 10,000 ש"ח , (חשוב לי לציין כי בעבר היה לי כ.אשראי ויזה בנקאי אך בטלתי אותו מרצוני בעקבות העמלה החודשית) , לאחר אישור הכרטיס ב- 28.3 שמתי לב באתר האינטרנט , "פועלים באינטרנט" שיש לי כרטיס נוסף בחשבון שמסתיים בספרות 6076 , התקשרתי למוקד פועלים בטלפון לבדוק מה זה , נמסר לי ממוקד פועלים בטלפון שהכרטיס שהזמנתי אושר והונפק וימתין לי ביום שני הקרוב (2.4.12) בסניף הבנק שלי 618 ,

ביום שני ה-2.4.12 קבלתי שיחת טלפון מהבנקאית בסניף ונמסר לי טלפונית שהונפק לי כ.אשראי ויזה זהב ושהוא ממתין לי בסניף , השבתי לה שאני מודע לכך , נמסר לי בנוסף טלפונית שעלי לשעבד סכום כלשהו לטובת הכרטיס , עניתי בחיוב , פעולה הגיונית הראה , "ניהול סיכונים.

ב-2.4.12 הגעתי פיזית לסניף בשעה 12:50 , בעקבות ניתוב התורים , הגעתי לבנקאית אחרת בשם אורלי , אורלי הסבירה לי לאחר התייעצות קטנה שאני לא אוכל לקבל את הכרטיס וגם לא בשעבוד וגם אם אסכים לשינוי המסגרת שנקבעה (10,000) , ניגשתי בחזרה לבנקאית שאישרה את הבקשה ושאלתי אותה מדוע הבקשה אושרה אם לא היתה כוונה מלכתחילה למסור את הכרטיס , מדוע לטרטר לקוח לשווא ? , נמסר לי שבעקבות גילי אני לא רשאי לקבל את הכרטיס.

נכון להיום אני בן 21 , אני מנהל חשבון חייל בסניף 618 , אני עברתי לסניך ב-18.4.11 מבנק לאומי ביחד עם כל החסכונות שהיו לי , אני מאמין ובטוח שהיה ראוי שגם אם הסניף אינו רואה לנכון להעניק ללקוח כרטיס מסוים , אני חושב שהמעשה כבר נעשה , הכרטיס כבר הוזמן והלקוח כבר ממתין , אני ציפתי מהסניף לפתרון יותר יצרתי מאשר סירוב , כמו הקטנת המסגרת מ-10000 ל-5000 עם שעבוד של פי שניים משווי המסגרת , ואני עדיין חושב כך.

לסיכום פנייתי , אני חוותי אכזבה גדולה מאוד מעצם הגעת הסרק שלי לסניף , ואני מגיש את הבקשה/תלונה הזו על מנת למנוע מקרים כאלו בעתיד , אני מודה מראש לגורמים שיטפלו בפנייתי.

איציק.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק הפועלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה